RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы

Поиск по компаниям

 
Расширенный поиск
Обзоры сети

Архив пресс-релизов

 

2002 г
2003 г
2004 г
2005 г
2006 г
2007 г
2008 г
2009 г
2010 г
2011 г
2012 г
янв фев мар апр
май июн июл авг
сен окт ноя дек

июнь

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
2013 г







© ICC.  Перепечатка допускается

только с разрешения .

Пресс-релизы

 

8 июня 2012 г

Друга хвиля опитування киян щодо слухання радіо

Дослідницька компанія GfK, здійснила 2-гу поставку результатів вимірювання київської аудиторії радіо за період 21.03.-20.05.2012. Обсяг вибірки склав 3143 респондентів. Дослідження Radio Research проводиться методом комп’ютеризованого телефонного опитування за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення індустріального об’єднання Радіокомітет.

Оприлюднені дані показали, що протягом тижня радіо слухають 87% киян, в середньому за добу – 65%. Найактивніша аудиторія радіо - слухачі віком 25-44 роки.

Специфіка слухання радіо у кожної з представлених категорій киян має певні особливості, розповідає Віталій Гордузенко, керівник дослідницького центру НАМ: «Розглядаючи час слухання радіо, крізь призму вікової структури, за результатами другої хвилі дослідження по Києву, помітно, що аудиторія віком від 12 до 24 років більше слухає радіо в вихідні дні, ніж в будні, на відміну від слухачів у віці 25-44 років, - вони слухають радіо переважно упродовж робочого дня з 10:00 до 18:45; найстарша аудиторія (45-65 років) слухає радіо переважно вранці з 6:00 до 12:00».

Загалом, динаміка слухання радіо у столиці збереглася, у порівнянні з даними попередньої хвилі досліджень. Протягом дня найбільше радіо слухають у робочий час. Вдома радіо слухають 35,9% жителів столиці, в авто – 22,8%. Киян, що слухають радіо в авто вдвічі більше ніж тих, хто слухає радіо у громадському транспорті.

За кількістю слухачів за середню добу найбільшу аудиторію збирає Хіт FM, Русское Радио, Люкс FM, Ретро FM і Kiss FM.

44% киян хоча б раз в місяць слухають радіо через Інтернет. Загалом, у Києві цей показник вищий, ніж по Україні. Найпопулярніші станції серед Інтернет слухачів: Kiss FM, Люкс FM, Хіт FM.

Індустріальне об’єднання Радіокомітет та його засновники, що представляють 70% гравців радіо ринку, зацікавленні у залученні нових користувачів дослідження, що, як очікується, вплине на стимулювання здорової конкуренції на ринку радіо та розширить можливості радіо як медіа каналу.

версия для печати


SMS

 

Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.


Смотрите также

 

17 октября 2013 г

 • В Киеве завершился Международный научно-технологический форум «Наука. Инновации. Технологии – 2013»
 • Впервые в Киеве будет проведен глобальный курс для начинающих предпринимателей Earlydays

16 октября 2013 г

 • Украинские предприниматели выходят на международный рынок с помощью Windows Azure
 • Бионические разработки Festo – инвестиции в будущее

15 октября 2013 г

 • Компании тратят $1,5 млн в год на покупку поддельных наклеек на компьютеры

11 октября 2013 г

 • Відбувся 4-й Український форум з управління Інтернетом IGF-UA
 • В Киеве прошла Региональная конференция ENOG 6/RIPE NCC
 • Графические процессоры ускоряют пошив плаща-невидимки
 • Mail.Ru Group оштрафовали за отказ нарушить тайну переписки
 • Количество Android-смартфонов в сети «Киевстар» превысило 2 млн

Реклама

 

Рубрики

 


© ITware 2000-2013