| «Місце та роль ЗМІ у виборчих стратегіях політичних партій та блоків кампанії 2007 року»26 вересня о 10:30 в прес-центрі УНІАН відбулась прес-конференція Всеукраїнського форуму медіа-діалогу, «Місце та роль ЗМІ у виборчих стратегіях політичних партій та блоків кампанії 2007 року» В прес-конференції взяли участь: Сергій Лихоманенко (голова оргкомітету Всеукраїнського форуму медіа-діалогу); Валерій Іванов (президент Академії Української Преси, професор, доктор філологічних наук, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики); Марина Шевченко (координатора аналітичного відділу компанії «ІнтерМедіаКом ») Юрій Карапетян (директор аналітичного бюро «[Медіагностика #22062]»).На прес-конференції буде оголошено про результати дослідження, мета якого виявити характер та динаміку змін у взаємодії між політичними партіями і ЗМІ підчас передвиборної кампанії 2007 року. Дослідження здійснюється аналітичним бюро Медіагностика при підтримці партнерів – Академії Української Преси та моніторингового агентства [ІнтерМедіаКом Україна #22063], на замовлення Всеукраїнського форуму медіа-діалогу. Головна мета дослідження – аналіз ефективності використання учасниками передвиборчого процесу 2007 року тих чи інших видів ЗМІ у реалізації власних виборчих кампаній. В межах проекту досліджуються телебачення, преса та радіо за серпень-вересень 2007 року, тобто за час активної політичної боротьби напередодні виборів. Досліджуються і аналізуються публікації в провідних соціальних, ділових, суспільно-політичних виданнях, відстежуються та аналізуються піар-технології, що використовуються партіями напередодні виборів. Дослідження має дати відповідь на низку питань, що пов’язані з безпосередніми задачами Форуму медіа-діалогу. Зокрема: • визначити ступінь представленості учасників передвиборчого процесу 2007 року в електронних та друкованих ЗМІ; • відстежити і проаналізувати ЗМІ на предмет об’єктивності й професіоналізму в подачі інформації про учасників передвиборчого процесу; • виявити тенденції та зміни в характері роботи ЗМІ у висвітленні виборів, в порівнянні з 2006 роком; • дослідити характер взаємодії прес-служб політичних партій з редакціями ЗМІ. На базі проведеного аналізу буде створено рейтинг, що відображатиме кількісні та якісні показники представленості партій і блоків в ЗМІ, професійність прес-служб політичних партій, фігурантів найбільш конструктивної співпраці в рамках взаємодії ЗМІ, об’єктивність ЗМІ та ін. Про остаточний результат дослідження буде повідомлено на Другому Всеукраїнському форумі медіа-діалогу, який відбудеться 5 грудня 2007 року. |