RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы

Поиск по компаниям

 
Расширенный поиск
Обзоры сети

Архив пресс-релизов

 

2002 г
2003 г
2004 г
2005 г
2006 г
2007 г
2008 г
2009 г
2010 г
янв фев мар апр
май июн июл авг
сен окт ноя дек

март

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
2011 г
2012 г
2013 г







© ICC.  Перепечатка допускается

только с разрешения .

Пресс-релизы

 

31 марта 2010 г

«Майкрософт Україна» згуртувала вчителів-новаторів

Український вчитель вперше вийшов у півфінал Європейського конкурсу інноваційних проектів і виборов право представляти Україну на Всесвітньому форумі вчителів-новаторів

30 березня 2010 року, Київ, Україна. У Київському університеті імені Бориса Грінченка пройшов перший Український форум вчителів-новаторів «Партнерство в навчанні». Форум, організований компанією «Майкрософт Україна» за підтримки Міністерства освіти і науки України, Національної Академії педагогічних наук України та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, зібрав близько 300 представників державних освітніх структур, директорів обласних і районних інститутів післядипломної педагогічної освіти, провідних методистів та вчителів.

Мета форуму вчителів-новаторів – поширення використання українськими педагогами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі і як результат – загальне підвищення рівня середньої освіти. На форумі вчителі мали можливість поспілкуватися зі своїми колегами з усієї України, дізнатися про успішні практики застосування ІТ в освіті, отримати практичні навички, які допомагають поліпшити викладацьку діяльність та зробити її ефективною.

У рамках Форуму вчителів-новаторів «Партнерство в навчанні» нагородили переможців шостого всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор». Мета конкурсу – відзначити найкращі приклади застосування українськими освітянами сучасних ІКТ у навчальному процесі. Цього року на участь у конкурсі українські вчителі подали 280 проектів – «віртуальних турів до класної кімнати».

"Тільки творчий педагог може виховати творчих учнів, і саме такі активні творчі вчителі серед учасників та переможців конкурсу «Вчитель-новатор». Я певен, що кожен з проектів конкурсу гідний того, щоб про нього дізналися інші педагоги і використовували передовий досвід, щоб долучати учнів до нових технологій, формувати інформаційно-комунікативну культуру та комп’ютерну грамотність», – відзначив Олександр Ляшенко, академік-секретар Відділення загальної середньої освіти Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор.

Переможцями шостого всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор» стали 10 педагогів. За результатами голосування журі, троє з них представляли Україну на Європейському форумі вчителів-новаторів, який відбувся 23-25 березня 2010 року в Берліні:

Ольга Казанцева, вчитель інформатики з Херсону, з проектом для учнів 5-го класу «Як козаки місто малювали», що має на меті ознайомити школярів з можливостями графічного редактора Paint;

Сергій Петрович, вчитель інформатики Вінницького коледжу Національного університету харчових технологій, автор проекту «Робимо флешку власноруч» для студентів 1-го курсу відділення автоматики та обчислювальної техніки коледжу;

Ярослав Бахматюк, вчитель історії Калуської гімназії Івано-Франківської області з проектом «Середньовічні замки та їх мешканці» для учнів 7 класу.

Саме Ярослав вийшов у півфінал Європейського конкурсу вчителів-новаторів у номінації «Інноваційний зміст» і захищатиме честь України на Всесвітньому форумі вчителів-новаторів, що пройде у Кейптауні (Південна Африка) у жовтні 2010 року.

«Я вдячний Microsoft за можливість побувати на Європейському форумі вчителів-новаторів та поспілкуватися з колегами-вчителями з інших країн. Однак це спілкування ще раз показало значну різницю між системами шкільної освіти в Україні та країнах Західної Європи. Тамтешній вчитель забезпечений усіма необхідними навчальними матеріалами і його завданням є лише організація учнівської діяльності. Вчитель в Україні повинен самостійно створювати навчальний контент – презентації, навчальні посібники, тести і т.д., тобто тратити левову частку свого часу на те, чим його повинна забезпечити шкільна програма. Це є також головною причиною неконкурентоспроможності українських проектів на Європейських форумах – членам журі та учасникам із західноєвропейських країн незрозумілий та нецікавий такий напрям вчительської активності», – коментує Ярослав Бахматюк.

На форумі працювала експозиція інноваційних проектів переможців цьогорічного конкурсу, на якій вчителі-відвідувачі події мали можливість перейняти досвід своїх колег, поділитися власними доробками, та поспілкуватися з переможцями конкурсу.

«Сьогоднішньою подією ми хочемо показати, що для впровадження інновацій в навчання не потрібні надзвичайні ресурси, адже існує безліч доступних або й безкоштовних засобів, які можуть значно спростити й оптимізувати роботу вчителя. Достатньо доступу до базового комп’ютера, знання необхідних ресурсів і найголовніше – бажання та натхнення вчителя створювати яскраві, захопливі та інформативні навчальні матеріали для своїх учнів. Безперечно, для дітей, які зростають у XXI сторіччі, такий вчитель завжди буде авторитетом», – зазначила Кортні Зукоскі, директор академічних та соціальних програм «Майкрософт Україна».

Соціальна мережа «Партнерство в навчанні»

Після Форуму українські освітяни зможуть продовжити спілкування та обмін досвідом за допомогою соціальної мережі для вчителів «Партнерство в навчанні». Цей онлайн-ресурс, створений корпорацією Microsoft, об’єднує педагогів, які застосовують інноваційні підходи у викладацькій діяльності. Мережа надає можливість вчителям-новаторам публічно представляти свої доробки та отримувати поради, зауваження та рекомендації від колег зі всієї України, обмінюватись ідеями, новинами, а також власним досвідом застосування інноваційних інструментів у роботі з учнями. Також мережа «Партнерство в навчанні» дає доступ до освітніх програм для шкіл та університетів, у тому числі, й до планів уроків та практичних занять.

«Ми якнайширше підтримуємо впровадження інформаційних технологій в освітню галузь України, адже на сьогоднішній день без належного рівня комп’ютерної грамотності населення майбутнє кожної держави просто неможливе. На сьогоднішній день новітні технології роблять діяльність будь-якого підприємства, і економіки держави в цілому, більш ефективними, і вже зараз треба дбати про те, щоб наступне покоління було добре озброєне знаннями та практичними навичками в цієї сфері, і могло будувати конкурентоспроможну Україну» – говорить Кортні Зукоскі, директор академічних та соціальних програм «Майкрософт Україна».

Дослідження «Інновації в навчанні»

У березні 2010 року в Україні за підтримки програми Microsoft «Партнерство в навчанні» та Міністерства освіти і науки України стартує дослідження «Інновації в навчанні». Його основне завдання – оцінити рівень проникнення інновацій в українську систему освіти, ступінь використання новітніх технологій учителями, залучення до інноваційних процесів учнів та їхню підготовку до цифрового стилю життя у XXI столітті. Це дослідження буде проводитися щорічно і допоможе відслідковувати якісні зміни в українській освіті та темпи впровадження інновацій серед українських освітян. Підтримка МОН та участь сотень українських педагогів у оцінюванні рівня використання ІКТ у навчальному процесі допоможе кожній окремій школі замислитись над впровадженням інноваційних навчальних практик та щороку відслідковувати власний прогрес у цьому напрямі. Результати першої хвилі дослідження оприлюднять влітку 2010 р. на сайті «Партнерство в навчанні».

«Міністерство освіти і науки уже більше п’яти років тісно співпрацює з програмою «Партнерство в навчанні» компанії Майкрософт. Дослідження «Інновації в навчанні» – це та основа, на якій ми продовжимо нашу співпрацю у впровадженні ІКТ у шкільну освіту. Ми всіляко заохочуємо участь вчителів у цьому онлайн-дослідженні. Активна участь не тільки вчителів інформатики, але й викладачів інших предметів, допоможе нам виявити справжній інтерес українських освітян до впровадження інновацій і визначити шляхи ефективної підтримки таких вчителів у їхніх прагненнях. На основі результатів дослідження ми створимо план дій на найближчий рік, і завдяки щорічному повторному опитуванню зможемо оцінювати результати наших зусиль», – коментує Наталія Сергіївна Прокопенко, головний спеціаліст департаменту загальної середньої и дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України.

Форум «Партнерство в навчанні» проходить в Україні вперше, але надалі він планується як щорічна подія, що об’єднає вчителів-новаторів із різних предметів, які активно впроваджують інноваційні методики в навчальний процес і сприяють поширенню комп’ютерних навичок серед учнів.

версия для печати


SMS

 

Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.


Смотрите также

 

18 октября 2013 г

 • Опасная пропорция: 2/3 пользователей и их финансовые операции в Сети под угрозой

17 октября 2013 г

 • В Киеве завершился Международный научно-технологический форум «Наука. Инновации. Технологии – 2013»
 • Впервые в Киеве будет проведен глобальный курс для начинающих предпринимателей Earlydays

16 октября 2013 г

 • Украинские предприниматели выходят на международный рынок с помощью Windows Azure
 • Бионические разработки Festo – инвестиции в будущее

15 октября 2013 г

 • Компании тратят $1,5 млн в год на покупку поддельных наклеек на компьютеры

11 октября 2013 г

 • Відбувся 4-й Український форум з управління Інтернетом IGF-UA
 • В Киеве прошла Региональная конференция ENOG 6/RIPE NCC
 • Графические процессоры ускоряют пошив плаща-невидимки
 • Mail.Ru Group оштрафовали за отказ нарушить тайну переписки

Реклама

 

Рубрики

 


© ITware 2000-2013