RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы

Поиск по компаниям

 
Расширенный поиск
Обзоры сети

Архив пресс-релизов

 

2002 г
2003 г
2004 г
2005 г
2006 г
2007 г
2008 г
2009 г
янв фев мар апр
май июн июл авг
сен окт ноя дек

июль

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
2010 г
2011 г
2012 г
2013 г







© ICC.  Перепечатка допускается

только с разрешения .

Пресс-релизы

 

16 июля 2009 г

Інформація щодо захисту прав споживачів послуг звязку

У першому півріччі 2009 року на розгляд до Національної комісії з питань регулювання зв’язку України надійшло близько 340 звернень громадян. Із загальної кількості 10 від інвалідів Великої Вітчизняної війни, 110 від ветеранів війни та праці та інших громадян, що потребують соціального захисту та підтримки.

На 181 звернення було надано роз’яснення та необхідну інформацію, 88 звернень громадян вирішено позитивно, 22 звернення надіслано за належністю іншим органам влади, 50 звернень знаходяться у стадії розгляду.

59% від загальної кількості звернень становлять заяви, клопотання та скарги з надання телекомунікаційних послуг місцевого фіксованого телефонного зв’язку.

Біля 20% складають звернення з питань надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку та доступу до Інтернет. Але слід зазначити, що кількість таких звернеть постійно зростає.

Продовжують надходити скарги громадян, щодо тривалої відсутності телефонного зв’язку через викрадення телефонного кабелю, особливо у містах Дніпропетровськ та Кривий Ріг. Для вирішення цієї проблеми Комісія направила звернення до Міністерства внутрішніх справ України з пропозицією провести спільні заходи щодо припинення масового розкрадання телефонного кабелю.

Також за зверненнями громадян НКРЗ спільно з Державною інспекцією зв’язку організовано 7 позапланових перевірок операторів, провайдерів телекомунікацій. За результатами перевірок вжито заходи щодо усунення порушень.

Особистий прийом громадян Головою та членами НКРЗ проводиться у Громадській приймальні (вул. Солом'янська, 3, м. Київ, 03110) кожного вівторка та середи в установлені графіком дні, з 14.00 до 16.00.

Попередній запис громадян на особистий прийом до Голови та членів НКРЗ здійснюється за телефонами 8 (044) 569 71 29.

версия для печати


SMS

 

Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.


Смотрите также в рубрике Отраслевые нормы и прецеденты

 

16 августа 2011 г

 • Незалежна Асоціація телерадіоМовників проведе у Ялті міні-конференцію «Нові медіа - нові помилки»

15 августа 2011 г

 • Samsung – самый любимый бренд украинцев

4 июля 2011 г

 • VERNA, совместно с Cisco и Veeam, провела семинар по актуальным решениям современной ИТ-инфраструктуры.

8 июня 2011 г

 • ДП «Українська мережа обміну трафіком» (UA-IX) готова до переходу на новий інтернет-протокол IPv6

7 июня 2011 г

 • Голова НКРЗ відповідає громадськості

26 мая 2011 г

 • Корпорация Symantec продолжает сертифицировать свои ИБ-решения для соответствия требованиям регулирующих органов

27 апреля 2011 г

 • «Киевстар» стал победителем первого тура Всеукраинского рейтинга «Добросовестные налогоплательщики - 2010»

22 апреля 2011 г

 • ІнАУ та Комітет Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації провели круглий стіл

7 апреля 2011 г

 • КАК ПРАВИЛЬНО ИСПОЛЬЗОВАТЬ АУТСОРСИНГ ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ПРИБЫЛИ КОМПАНИИ?

31 марта 2011 г

 • Компания LG Electronics и Всемирная продовольственная программа ООН используют новейшие технологии в борьбе с голодом

Реклама

 

Рубрики

 


© ITware 2000-2013