RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы

Поиск по компаниям

 
Расширенный поиск
Обзоры сети

Архив пресс-релизов

 

2002 г
2003 г
2004 г
2005 г
2006 г
2007 г
2008 г
2009 г
2010 г
янв фев мар апр
май июн июл авг
сен окт ноя дек

февраль

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
2011 г
2012 г
2013 г







© ICC.  Перепечатка допускается

только с разрешения .

Пресс-релизы

 

24 февраля 2010 г

Криза не завадила популяризації інтернету в Україні

• В 2009 році кількість користувачів інтернету зросла на 37%, випередивши зростання кількості комп’ютеризованих сімей

• Найшвидше користування збільшувалося в малих містах та серед осіб середнього віку

• Лідерами зростання були комунікаційні сервіси інтернету

• Ринок доступу до інтернету та інтернет-сервісів зберігає високий потенціал

Мобільні оператори підштовхнули підключення до інтернету

Протягом року з четвертого кварталу 2008 року по четвертий квартал 2009 року кількість регулярних користувачів інтернету в Україні зросла на 37%. При цьому кількість сімей, де є комп’ютер, за рік зросла лише на 29%.

В 2009 році типом доступу до інтернету, що розвивався найбільшими темпами, став мобільний інтернет. Так, якщо в останньому кварталі 2008 року цю технологію доступу обирали лише 9% користувачів, то в аналогічному періоді 2009 року таких стало вже 16%. Інші дротові технології доступу до мережі розвивались досить рівномірно. Виключенням став лише застарілий dial-up (комутований доступ), що поступово втрачає свою популярність. Частка цієї технології протягом року скоротилась с 9% до 7% в четвертому кварталі 2009.

«Хоча криза загальмувала зростання парку комп’ютерів в домогосподарствах, розвиток мобільного інтернету, поступове покриття малих міст дротовим широкосмуговим доступом та «мережевий ефект» забезпечили швидкий ріст користування інтернетом», – коментує заступник директора GfK Ukraine Гліб Вишлінський.

Найшвидше кількість регулярних користувачів інтернету збільшувалася серед вікових груп 30-39 та 40-49 років, де вона зросла на 62 і 63%, відповідно. В четвертому кварталі 2009 року 57% населення віком

16-19 років користувались інтернетом принаймні раз на чотири тижні, тоді як серед громадян, старших від 50 років, лише менше 5% регулярно користуються інтернетом.

Кількість регулярних користувачів інтернету протягом року найшвидше зростала в маленьких містах: в містах з населенням до 50 тис. чол. вона збільшилася на 60%, в містах 50-100 тис. чол. – на 63%.

Інтернет стає важливим середовищем спілкування

Електронна пошта не тільки залишається найпопулярнішим сервісом інтернету, але й збільшує кількість користувачів – від 43% тих, хто має доступ до інтернету, в четвертому кварталі 2008 року до 52% рік потому.

При цьому лідером за темпом зростання числа користувачів є соціальні мережі. За рік частка користувачів цього сервісу зросла з 18 до 31% тих, хто має доступ до інтернету, а кількість загалом – у два рази. Найшвидше користування соціальними мережами зростало серед респондентів у віці 40-49 років.

Швидкий ріст користування інтернетом у віковій групі 30-49 років призвів до збільшення популярності сайтів новин та газет – з 24 до 29% користувачів (у вказаній віковій групі частка користувачів таких сайтів наближається до 40%).

Ще однією тенденцією 2009 року є зростання інтересу інтернет-користувачів до мультимедійного контенту: завантаження музики та фільмів (з 26% до 32%), перегляд он-лайн відео та Інтернет-радіостанції (з 9% до 14% тих, хто має доступ до інтернету).

Інтернет-ринок зберігає високий потенціал

Наприкінці 2009 року 11% українців віком старше 16 років мали вдома комп’ютер, але не користувалися інтернетом, причому 8% не мали до нього доступу. Це свідчить про значний потенціал для розвитку сфери доступу до інтернету протягом найближчого часу. 7% опитаних заявили про наміри підключитися до всесвітньої мережі в найближчі 6 місяців, та ще принаймні 10% остаточно не визначились з цього приводу, а отже не відкидають можливості підключення в найближчому майбутньому.

Довідкова інформація

Ми робимо висновки, спираючись на дані опитування населення, що проходило в рамках щомісячного регулярного дослідження ринків фінансових та телекомунікаційних послуг

Цілями Дослідження ринків фінансових та телекомунікаційних послуг є регулярне та оперативне отримання інформації щодо стану ринків банківських, страхових та телекомунікаційних послуг для фізичних осіб.

Загальна вибірка опитування складає 1000 респондентів на місяць. Вибірка є репрезентативною для населення України за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилось методом особистого інтерв'ю

версия для печати


SMS

 

Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.


Смотрите также в рубрике Отраслевые нормы и прецеденты

 

16 августа 2011 г

 • Незалежна Асоціація телерадіоМовників проведе у Ялті міні-конференцію «Нові медіа - нові помилки»

15 августа 2011 г

 • Samsung – самый любимый бренд украинцев

4 июля 2011 г

 • VERNA, совместно с Cisco и Veeam, провела семинар по актуальным решениям современной ИТ-инфраструктуры.

8 июня 2011 г

 • ДП «Українська мережа обміну трафіком» (UA-IX) готова до переходу на новий інтернет-протокол IPv6

7 июня 2011 г

 • Голова НКРЗ відповідає громадськості

26 мая 2011 г

 • Корпорация Symantec продолжает сертифицировать свои ИБ-решения для соответствия требованиям регулирующих органов

27 апреля 2011 г

 • «Киевстар» стал победителем первого тура Всеукраинского рейтинга «Добросовестные налогоплательщики - 2010»

22 апреля 2011 г

 • ІнАУ та Комітет Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації провели круглий стіл

7 апреля 2011 г

 • КАК ПРАВИЛЬНО ИСПОЛЬЗОВАТЬ АУТСОРСИНГ ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ПРИБЫЛИ КОМПАНИИ?

31 марта 2011 г

 • Компания LG Electronics и Всемирная продовольственная программа ООН используют новейшие технологии в борьбе с голодом

Реклама

 

Рубрики

 


© ITware 2000-2013