| 
                           
                            
                           
                          
                            
                                | 
                              
                                Пресс-релизы
                               | 
                                | 
                             
                           
                          24 февраля 2010 г 
                          Криза не завадила популяризації інтернету в Україні
                          
                          
                          • В 2009 році кількість користувачів інтернету зросла на 37%, випередивши зростання кількості комп’ютеризованих сімей 
                          • Найшвидше користування збільшувалося в малих містах та серед осіб середнього віку 
                          • Лідерами зростання були комунікаційні сервіси інтернету 
                          • Ринок доступу до інтернету та інтернет-сервісів зберігає високий потенціал 
                          
                          Мобільні оператори підштовхнули підключення до інтернету 
                          Протягом року з четвертого кварталу 2008 року по четвертий квартал 2009 року кількість регулярних користувачів інтернету в Україні зросла на 37%. При цьому кількість сімей, де є комп’ютер, за рік зросла лише на 29%. 
                          В 2009 році типом доступу до інтернету, що розвивався найбільшими темпами, став мобільний інтернет. Так, якщо в останньому кварталі 2008 року цю технологію доступу обирали лише 9% користувачів, то в аналогічному періоді 2009 року таких стало вже 16%. Інші дротові технології доступу до мережі розвивались досить рівномірно. Виключенням став лише застарілий dial-up (комутований доступ), що поступово втрачає свою популярність. Частка цієї технології протягом року скоротилась с 9% до 7% в четвертому кварталі 2009. 
                          «Хоча криза загальмувала зростання парку комп’ютерів в домогосподарствах, розвиток мобільного інтернету, поступове покриття малих міст дротовим широкосмуговим доступом та «мережевий ефект» забезпечили швидкий ріст користування інтернетом», – коментує заступник директора GfK Ukraine Гліб Вишлінський. 
                          Найшвидше кількість регулярних користувачів інтернету збільшувалася серед вікових груп 30-39 та 40-49 років, де вона зросла на 62 і 63%, відповідно. В четвертому кварталі 2009 року 57% населення віком 
                          16-19 років користувались інтернетом принаймні раз на чотири тижні, тоді як серед громадян, старших від 50 років, лише менше 5% регулярно користуються інтернетом. 
                          Кількість регулярних користувачів інтернету протягом року найшвидше зростала в маленьких містах: в містах з населенням до 50 тис. чол. вона збільшилася на 60%, в містах 50-100 тис. чол. – на 63%. 
                          Інтернет стає важливим середовищем спілкування 
                          Електронна пошта не тільки залишається найпопулярнішим сервісом інтернету, але й збільшує кількість користувачів – від 43% тих, хто має доступ до інтернету, в четвертому кварталі 2008 року до 52% рік потому. 
                          При цьому лідером за темпом зростання числа користувачів є соціальні мережі. За рік частка користувачів цього сервісу зросла з 18 до 31% тих, хто має доступ до інтернету, а кількість загалом – у два рази. Найшвидше користування соціальними мережами зростало серед респондентів у віці 40-49 років. 
                          Швидкий ріст користування інтернетом у віковій групі 30-49 років призвів до збільшення популярності сайтів новин та газет – з 24 до 29% користувачів (у вказаній віковій групі частка користувачів таких сайтів наближається до 40%). 
                          Ще однією тенденцією 2009 року є зростання інтересу інтернет-користувачів до мультимедійного контенту: завантаження музики та фільмів (з 26% до 32%), перегляд он-лайн відео та Інтернет-радіостанції (з 9% до 14% тих, хто має доступ до інтернету). 
                          Інтернет-ринок зберігає високий потенціал 
                          Наприкінці 2009 року 11% українців віком старше 16 років мали вдома комп’ютер, але не користувалися інтернетом, причому 8% не мали до нього доступу. Це свідчить про значний потенціал для розвитку сфери доступу до інтернету протягом найближчого часу. 7% опитаних заявили про наміри підключитися до всесвітньої мережі в найближчі 6 місяців, та ще принаймні 10% остаточно не визначились з цього приводу, а отже не відкидають можливості підключення в найближчому майбутньому. 
                          Довідкова інформація 
                          Ми робимо висновки, спираючись на дані опитування населення, що проходило в рамках щомісячного регулярного дослідження ринків фінансових та телекомунікаційних послуг 
                          Цілями Дослідження ринків фінансових та телекомунікаційних послуг є регулярне та оперативне отримання інформації щодо стану ринків банківських, страхових та телекомунікаційних послуг для фізичних осіб. 
                          Загальна вибірка опитування складає 1000 респондентів на місяць. Вибірка є репрезентативною для населення України за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилось методом особистого інтерв'ю 
                          
                           версия для печати
  
                          
                            
                                | 
                              
                                 SMS 
                               | 
                                | 
                             
                           
                          Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.  
                          
                            
                                | 
                              
                                 Смотрите также в рубрике Отраслевые нормы и прецеденты 
                               | 
                                | 
                             
                           
                          16 августа 2011 г 
                           • Незалежна Асоціація телерадіоМовників проведе у Ялті міні-конференцію «Нові медіа - нові помилки» 
                          15 августа 2011 г 
                           • Samsung – самый любимый бренд украинцев 
                          4 июля 2011 г 
                           • VERNA, совместно с Cisco и Veeam, провела семинар по актуальным решениям современной ИТ-инфраструктуры. 
                          8 июня 2011 г 
                           • ДП «Українська мережа обміну трафіком» (UA-IX) готова до переходу на новий інтернет-протокол IPv6 
                          7 июня 2011 г 
                           • Голова НКРЗ відповідає громадськості 
                          26 мая 2011 г 
                           • Корпорация Symantec продолжает сертифицировать свои ИБ-решения для соответствия требованиям регулирующих органов 
                          27 апреля 2011 г 
                           • «Киевстар» стал победителем первого тура Всеукраинского рейтинга «Добросовестные налогоплательщики - 2010» 
                          22 апреля 2011 г 
                           • ІнАУ та Комітет Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації провели круглий стіл 
                          7 апреля 2011 г 
                           • КАК ПРАВИЛЬНО ИСПОЛЬЗОВАТЬ АУТСОРСИНГ ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ПРИБЫЛИ КОМПАНИИ? 
                          31 марта 2011 г 
                           • Компания LG Electronics и Всемирная продовольственная программа ООН используют новейшие технологии в борьбе с голодом 
                         |