RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы

Поиск по компаниям

 
Расширенный поиск

Поиск по сайту

 
Расширенный поиск


Архив пресс-релизов

 

2002 г
2003 г
2004 г
2005 г
2006 г
янв фев мар апр
май июн июл авг
сен окт ноя дек

апрель

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23

    






http://icc.com.ua
© ICC. Перепечатка допускается
только с разрешения .







  

Пресс-релизы

 

19 апреля 2006 г

Майбутнє конкуренції в бібліотеці ділових шедеврів від UMC

Мобільний оператор UMC, 100% дочірня компанія ВАТ "Мобільні ТелеСистеми", разом з книжковим видавництвом Олексія Капусти представили в серії «Бібліотека ділових шедеврів» нову книгу К. К. Прахалада та Венката Рамасвамі «Майбутнє конкуренції. Творення унікальної цінності разом з клієнтами».

К. К. Прахалад – професор ділового адміністрування бізнес-школи Мічиганського університету і один із найвпливовіших експертів зі світовим ім’ям у сфері стратегічного менеджменту. «Мало кому вдавалося відчути майбутні стратегічні тренди краще, ніж К. К. Прахаладу, автору таких концепцій, як «стратегічний намір» і «ключові компетенції». Але ці концепції були лише увертюрою до написання спільно з Венкатом Рамасвамі ґрунтовної праці, присвяченої питанням зміни самої природи конкуренції в епоху глобальних мереж».

Автори «Майбутнього конкуренції» чітко ідентифікують парадокс сучасної економіки: споживачі мають більше альтернатив, які приносять менше задоволення. Вище керівництво також має більше варіантів стратегічних рішень, які, проте, все менш ефективні в конкурентній боротьбі. Чому так? Тому що змінився світогляд споживача: він вже не хоче пасивно купувати те, що йому «нав'язують» компанії, він сам хоче брати участь в творенні цінності.

Зсув маркетингової свідомості у бік нового розуміння конкуренції – очевидний. Завдяки діалогу зі співтовариством споживачів, SONY розробила нову ігрову станцію Sony PlayStation 2. Завдяки переміщенню акценту з власності до доступу, в Швейцарії реалізована програма Mobility CarSharing, коли споживач платить тільки за час і отримує можливість користуватися різними типами автомобілів залежно від поточних потреб. Завдяки стратегії оцінювання ризиків, коли в пресі йде широке обговорення всіх «за» і «проти», компанії DeCode вдалося провести «етично неоднозначне» дослідження генетичного коду всіх жителів Ісландії. Завдяки відкритості, коли на спеціальному сайті були наперед опубліковані варіанти сценаріїв фільму, «Володар кілець» став світовим бестселером з величезними касовими зборами. Діалог, доступ, оцінювання ризиків і відкритість – ось ті цеглини, з яких будуватиметься майбутнє в конкуренції.

Ярина Ключковська, керівник відділу зовнішніх відносин UMC: «Рано чи пізно на українському ринку потенціал стандартних стратегій конкурентної боротьби буде вичерпаний, і тоді перед топ-менеджерами постане проблема пошуку нових рішень. Сподіваємося, що наша «Бібліотека ділових шедеврів від UMC» і зокрема книга К. К. Прахалада допоможе українським бізнесменам зустріти майбутнє добре озброєними та успішно вести свою компанію до вершин успіху».

«Майбутнє конкуренції. Творення унікальної цінності спільно з клієнтами» ставить багато запитань. Чи готові вже зараз вітчизняні компанії стати «відкритими і прозорими» для рядового споживача? Як вести діалог з тисячами клієнтів, якщо доступ до Інтернету є тільки у деяких? І взагалі, чи готовий український споживач до того, щоб брати участь в творенні спільного продукту?

Всі ці питання більш ніж актуальні для українських бізнесменів і маркетологів. Саме тому UMC, анонсуючи нову книгу К. К. Прахалада, 11 квітня 2006 року організувала круглий стіл, де представники вітчизняної бізнес-еліти в режимі вільного спілкування змогли окреслити коло можливих рішень.

версия для печати

Еще о деятельности компаний в Украине

UMC


SMS

 

Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.


Смотрите также

 

5 мая 2006 г

 • «Киевстар» поздравляет ветеранов с Днем Победы!
 • Intel потратит 1 миллиард долларов на поддержку стратегии развития рынков развивающихся стран
 • Третий форум Digital Consumer Channel в новом формате снова пройдет в Москве
 • Beeline предоставляет в Украине новую услугу «Будь на связи»
 • Symbol Technologies выпускает набор меток RFID второго поколения и специализированных вкладышей для этикеток
 • VIA входит в информационный и технологический альянс с Центром цифровых возможностей APEC для продвижения ИТ на развивающихся рынках
 • «InfoSecurity 2006: инсайдеры – самая опасная угроза»
 • Исследователи IBM демонстрирует новый метод быстрой сортировки и доставки молекул
 • IBM укрепляет позиции в области виртуализации ресурсов хранения; компания ShopKo стала 2000-м заказчиком решения для виртуализации
 • Corel приобретает WinZip

Реклама

 


Рубрики

 

© ITware 2000-2006