RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы




Microsoft оголошує про виведення на ринок України систем Microsoft CRM

Компанія «Майкрософт Україна» оголошує про вихід на український ринок локалізованої версії системи управління відносинами з клієнтами Microsoft CRM 1.2. Рішення, що вже зарекомендувало себе у світі, відтепер доступне українським компаніям у локалізованому варіанті.

Під час [прес-брифінгу #5968] з доповідями виступили генеральний директор [«Майкрософт Україна» #5969] Валерій Лановенко і менеджер з розвитку бізнесу Microsoft Business Solutions в СНД Євген Куліков.

«Виведення на український ринок Microsoft CRM було зумовлено підготованістю ринку та високим рівнем попиту та потреб із боку наших клієнтів. Тепер всі переваги цього рішення доступні і українським компаніям, які працюють у різних галузях та здійснюють різні види діяльності, незалежно від того, чи це є послуги, дистрибуція або виробництво», - зазначив генеральний директор компанії «Майкрософт Україна» Валерій Лановенко.

Перша версія Microsoft CRM з’явилась на світовому ринку в січні 2003 року. Відтоді рішення придбали більш ніж 3500 компаній, і на сьогоднішній день кількість користувачів системи у світі перевищила 200 тисяч осіб. Влітку 2004 року Microsoft CRM було названо одним із рішень для малого та середнього бізнесу, яке найбільш стрімко розвивається. Клієнти, що вибрали Microsoft CRM, вказують на три ключові причини, через які вони інвестували свої кошти саме в це рішення: відповідність поставленим завданням, інтеграція з Microsoft Outlook та простота використання. «Ми бачимо підтвердження того, що Microsoft CRM є вигідною інвестицією для тих підприємств, які хочуть побудувати та розвивати взаємовигідне співробітництво зі своїми клієнтами. Відгуки, які ми чули від наших клієнтів, підтверджують результати аналітичних досліджень. Клієнти обирають Microsoft CRM через простоту у використанні, доступну ціну, завдяки легкій інтеграції з іншими системами, у першу чергу з Microsoft Office, і за рахунок тієї довіри, яку завоювали продукти Microsoft. Разом із нашими партнерами ми і надалі будемо надавати рішення, потрібні нашим клієнтам для того, щоб вони були сильніші за своїх конкурентів», - зазначив Девід Тачер (David Thacher), генеральний менеджер по CRM корпорації Microsoft.

Система Microsoft CRM, що одержала таку високу оцінку користувачів, призначена для компаній і підрозділівб що здійснюють різноманітні види діяльності, і які прагнуть збільшити ефективність продажів, забезпечувати високий рівень сервісу клієнтам, приймати обґрунтовані та вчасні рішення і, відповідно, одержати нові конкурентні переваги. Зокрема, однією з основних характеристик системи є вбудований механізм настройки бізнес правил, який дозволяє автоматизувати розподіл потенційних клієнтів і угод між співробітниками, фільтрувати та маршрутизувати звернення, які надходять у компанію, з можливістю налаштування функції контролю над виконанням тієї чи іншої дії. Окрім власне автоматизації функцій, цей механізм забезпечує можливість побудови сценаріїв продажів, до того ж операції у межах цих сценаріїв можуть виконуватись як вручну, так і в автоматичному режимі.

Однією з основних характеристик системи є можливість роботи через Internet Explorer, завдяки чому не потрібне встановлення Microsoft CRM на робочих станціях, що дозволяє знизити витрати на адміністрування та підтримку системи. Окрім того, користувач може працювати з рішенням через Microsoft Outlook, що дає можливість організувати роботу в системі в автономному режимі. Тісна інтеграція Microsoft CRM із поштовим сервером Microsoft Exchange уможливлює відслідковування вхідної і вихідної пошти, яка автоматично зберігається в історії взаємодії з клієнтом. Цей механізм забезпечує можливість проведення персональної розсилки з використанням готових шаблонів листів. Велика кількість налаштованих в системі звітів дозволяє одержувати інформацію по всіх видах діяльності компанії. У поєднанні з тісною інтеграцією з настільними додатками, наприклад Microsoft Word, Microsoft Excel, надається можливість всебічного аналізу діяльності компанії.

Microsoft CRM побудована на сучасній платформі .Net, що дозволяє легко інтегрувати систему з різноманітними зовнішніми рішеннями (Інтернет-сайти, веб-сервіси, облікові та управлінські системи, рішення для call-центрів тощо).

События, мнения, комментарии

Смотрите также

«УРС» развернула сеть GSM в Кременчуге, Полтавской области
«УРС» запустила сеть GPRS в Днепропетровске и Одессе
Kyocera удостоена высших наград BERTL за надежность и производительность
Всеукраїнська програма „Розвиток громадянського суспільства”
Intel представляет новые устройства флэш-памяти с многоуровневыми ячейками для рынка интегрированных систем
Новый сверхпортативный ноутбук IBM ThinkPad x41 обладает высочайшей степенью защищенности благодаря сканеру отпечатков пальцев
Итоги конференции "Скажем Virusam.NET!"
АМИ завершила проект по созданию сетевой инфраструктуры в Донбасской региональной таможне
Решения IBM Business Consulting Services для авиакомпаний позволяют значительно повысить эффективность их деятельности
Toshiba продемонстрировала на CeBIT 2005 технологию HD DVD и стильное продолжение линейки Qosmio – модель G20

© ITware 2000-2016