Do not buy a market share MTI: в дистрибьюции и рознице


RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы

Поиск по компаниям

 
Расширенный поиск

Архив пресс-релизов

 

2002 г
2003 г
2004 г
2005 г
2006 г
2007 г
2008 г
2009 г
янв фев мар апр
май июн июл авг
сен окт ноя дек

июнь

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28


    





http://icc.com.ua
© ICC. Перепечатка допускается
только с разрешения .





Пресс-релизы

 

10 июня 2009 г

Компанія Canon Europe представляє нову корпоративну стратегію в регіоні EMEA

ЛОНДОН, 10 червня 2009 р. Компанія Canon Europe, світовий лідер у галузі створення і обробки зображень, оголосила про запуск нової корпоративної стратегії в країнах Європи, Близького Сходу і Африки (EMEA).

Компанія Canon працює в більше 110 країнах регіону EMEA, тому пріоритетними завданнями компанії є досягнення взаєморозуміння і ефективна взаємодія між ключовими підрозділами. Ґрунтуючись на власному досвіді створення технологій для обробки зображень і прагнучи до реалізації програми Power of Image, компанія розробила стратегію довгострокових інвестицій, яка дозволить налагодити співпрацю з іншими організаціями, включаючи внутрішні і зовнішні зв'язки в країнах регіону.

Нова стратегія також стане основою для здобуття корпорацією статусу кращого працедавця і дозволить ефективніше використовувати внутрішні ресурси. З метою вдосконалення свого візуального представлення компанія Canon упроваджує методику, покликану зв'язати всі рекламні і комунікаційні гасла і підвищити міру впізнавання марки.

Рішення про оновлення корпоративної стратегії компанії Canon Europe було прийнято після ретельних досліджень, у ході яких з'ясувалося, що не дивлячись на високий рівень впізнавання компанії клієнти прагнуть отримати додаткову інформацію про неї і налагодити тіснішу співпрацю. В результаті внутрішньою маркетинговою групою, куди входять зацікавлені особи з усіх країн регіону EMEA, була розроблена нова стратегія.

Джеймс Ляйпнік (James Leipnik), голова відділу комунікацій і зв’язків з громадськістю компанії Canon Europe, Middle East і Africa заявив: «Без сумніву, компанія Canon є однією з найпотужніших компаній в регіоні EMEA. Проте, зараз ми повинні ще більше посилити свій вплив і проінформувати наших клієнтів, партнерів і співробітників про те, що є каталізатором розвитку всього нашого бізнесу – про програму Power of Image».

Розроблена нами рамкова методика є ключовим елементом всієї нової корпоративної стратегії і наочно демонструє, наскільки велику увагу компанія приділяє створенню рішень для обробки зображень. Ми хочемо, щоб ця методика стала невід'ємною частиною нашої компанії, завдяки чому ми зможемо підвищити впізнавання марки у всьому регіоні EMEA», – додав Ляйпнік.

Компанія Canon продовжить використовувати загальноєвропейську торгову марку You Can, яка покликана допомогти клієнтам і зацікавленим особам розкрити свої творчі здібності за допомогою технологій Canon.

версия для печати


SMS

 

Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.


Смотрите также

 

12 июня 2009 г

 • 3Com выиграла контракт по обеспечению сетевого решения с топологией core-to-edge для одной из крупнейших международных компаний Саудовской Аравии
 • Станьте победителем с ASUS Republic of Gamers!
 • Выход на рынок Украины - международная стратегия компании.
 • Beeline расширил территорию действия сети GSM в Житомирской области
 • Cisco раскрывает потенциал обмена идеями в международной благотворительной программе содействия организации «Учителя без границ»
 • ADNOC полагается на масштабируемую конвергентную сетевую инфраструктуру от 3Com для обеспечения работы образовательной программы, соответствующей требованиям завтрашнего дня
 • ОАО «Банкомсвязь» представляет АПК «Патруль-М» для контроля автомобильных транспортных средств
 • Business life увеличивает баллы лояльности для участников программы «BUSINESS ПЛЮС»!
 • Freemail раскрыл карты о методах борьбы со спамом
 • Фонд образования Кремниевой долины назвал главу компании Cisco Джона Чемберса лучшим лидером бизнеса за 2009 год

Реклама

 


Рубрики

 

© ITware 2000-2009

Лови его Лови!