RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы




В Україні зростає різниця між домогосподарствами

Результати регулярного моніторингу доходів домогосподарств «Income Index 2006», який проводиться компанією GfK Ukraine, свідчить про наступне:

• Тенденція до зростання середнього доходу на домогосподарство в Україні, що мала місце протягом останніх років, спостерігалася і в 2006 році.

• Разом із тим тривало збільшення розриву між середнім рівнем доходів домогосподарств із високими та низькими доходами, між містом й селом, різними регіонами.

• Частка домогосподарств з високим рівнем доходів у 2006 році збільшилась несуттєво.

• Більш половини домогосподарств України в 2006 році, як і в 2005, мали дохід нижче середнього.

В 2006 році середньомісячний дохід на середнє домогосподарство в Україні в цілому виріс на 37% та склав приблизно 480 доларів. Проте, якщо в 2004 році різниця між домогосподарством з високим рівнем доходу та низьким складала 7 разів, то протягом 2006 року вона збільшилась до 11 разів.

В 2006 році було зафіксовано значну різницю між рівнем доходів домогосподарств у різних регіонах України. Наприклад, середньомісячний дохід домогосподарства у Києві складав приблизно 815 доларів, тоді як в найбіднішому регіоні – Центральному – він дорівнював 390 доларів.

Також у 2006 році існував суттєвий розрив між доходами домогосподарств у містах та сільській місцевості. Дохід середнього домогосподарства, яке мешкає у великому місті (понад 500 тис. мешканців), протягом 2006 році більш ніж в 1,5 рази перевищував дохід мешканців сіл.

Методика дослідження

Висновки GfK Ukraine спираються на дані щомісячного опитування населення, що проводиться протягом року. В 2006 році вибірка опитування складала 24 345 осіб.

Індекс доходу, який включає 5 груп (високий, вище середнього, середній, нижче середнього та низький):

– розраховано на базі національно репрезентативної вибірки (15-59 років);

– регулярно відслідковується раз у місяць на основі Омнібусу GfK Ukraine.

Питання розміщено в кінці опитувальника в кінців анкети «Омнібус» і складають 4 блоки: демографія головного вкладника сім’ї респондента, економічна поведінка, стиль життя, матеріальне середовище, самооцінка рівня життя; уявлення про низькі, середні, високі доходи; вказані респондентом дохід родини та основні сімейні витрати.

GfK Ukraine проводить регулярне дослідження доходу домогосподарств за єдиною методикою з 2000 року.

За більш детальною інформацією щодо до методології та результатів просимо звертатися до Тетяни Костюченко ([email protected])

События, мнения, комментарии

Смотрите также

Веб-портал MSN проведет трансляцию концертов проекта Live Earth, чтобы привлечь внимание миллионов людей к проблеме глобального потепления на Земле
Прокачанные тачки
Новые дисплеи ViewSonic отличаются универсальностью, гибкостью настройки и встроенными средствами мультимедиа для работы и игр
Symantec Enterprise Vault — единственный «лидер» в последней редакции «магического квадранта» Gartner для систем архивации электронной почты
Абоненты UMC получат 70 билетов на единственный концерт Джорджа Майкла в Киеве
Сергей Кадулин назначен Директором по маркетингу компании «Майкрософт Украина»
ОАО "Фарлеп - Инвест" внедрит систему взаиморасчетов с операторами связи «Тinterconnect (T-IC)»
Parrot представляет PMK5800: автомобильный комплект hands-free с подключением plug&play и мощными возможностями аудиостриминга
Quark стала полноценным участником альянса BSA
Выпущена новая разработка iriver – GPS-навигатор iriver NV

© ITware 2000-2016