RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы

Поиск по компаниям

 
Расширенный поиск

Поиск по сайту

 
Расширенный поиск


Архив новостей

 

2002 г
2003 г
2004 г
2005 г
2006 г
янв фев мар апр
май июн июл авг
сен окт ноя дек

апрель

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

http://icc.com.ua
© ICC. Перепечатка допускается
только с разрешения .







  

Новости

 

14 апреля 2006 г

Beeline: $500 млн за третє місце

Російська компанія «ВымпелКом», 100-відсотковий власник «Українських радіосистем», представила стратегію роботи в Україні та повідомила про початок надання послуг стільникового зв’язку під торговельною маркою Beeline.

«ВымпелКом» провела в Україні першу прес-конференцію, на якій заявила про завершення угоди з придбання УРС. Однак інший акціонер «ВымпелКом» – норвезька компанія Telenor, досі виступає проти цієї угоди та відстоює свою позицію в судовому порядку. Незважаючи на ці перешкоди, «ВымпелКом» не гаяв часу і протягом п’яти місяців розробив та представив потужну маркетингову стратегію просування торговельної марки Beeline, під якою надаватиме послуги мобільного зв’язку в Україні.

Ще 6 квітня генеральний директор УРС Сергій Міронов стверджував, що «ВымпелКом» не готовий до виведення бренда на український ринок: Beeline вийде тоді, коли будуть вирішені «формальні юридичні питання». За його словами, це мало статися протягом кількох тижнів, після чого стартує потужна цілеспрямована рекламна та маркетингова кампанії: «Ми маємо бути стовідсотково впевнені, що всі юридичні питання, пов’язані з реєстрацією торговельної марки Beeline в Україні, будуть вирішені». Таким чином, упродовж кількох днів «ВымпелКом» з’ясував усі питання та вивів послуги під зареєстрованим брендом Beeline.

Ставка на бренд і пільгові тарифи

Компанія «ВымпелКом» розгортатиме бізнес в Україні за уніфікованими схемами, які були розроблені та апробовані на аналогічних ринках стільникового зв’язку в Росії, Казахстані, Таджикістані та Узбекістані. В маркетинговій стратегії просування своїх послуг ставка робитиметься на використанні власного бренда Beeline. За словами генерального директора «ВымпелКом» Олександра Ізосімова, якщо всі оператори мобільного зв’язку в рекламних слоганах більше використовують раціональні аргументи, то рекламна стратегія Beeline грунтуватиметься на емоційно забарвлених повідомленнях. А також на відмінних раціональних перевагах – тарифах, які представлені в першій пропозиції Beeline: сервісу із попередньою оплатою «Прості речі». За словами С. Міронова, цій категорії абонентів буде запропоновано високий рівень обслуговування. Адже, на його переконання, українські оператори на сьогодні приділяють пріпейд-абонентам недостатньо уваги. Від Beeline вони вперше в Україні отримають і такі додаткові послуги, як деталізація викликів, підключення чи відключення додаткових послуг, відновлення секретного коду скретч-картки, зміна номера, заміна SIM-картки та «золоті» й «срібні» номери. Щодо цільової групи сервісу, С. Міронов зазначив, що це ті, хто «хочуть спробувати та відчути нові сервісні переваги». А також ті, кого влаштовує вартість послуг. Тобто компанія не фокусуватиметься на якійсь певній соціальній категорії.

Головною особливістю поки що єдиного тарифного плану Beeline є запровадження нового для України принципу зональної тарифікації та встановлення номерів із прив’язкою до певної території. Beeline поділив усю країну на вісім макрорегіонів, у межах кожного з яких діють «внутрішні» тарифи. Наприклад, у «Своєму регіоні» плата за дзвінки на фіксовані телефони становить 50 % від установленої – 0,95 грн/хв (на міські номери та номери інших стільникових операторів у межах України).

Регіональна структура побудована таким чином: перший макрорегіон – Київська, Черкаська та Чернігівська області; другий – Хмельницька, Житомирська і Вінницька; третій – Львівська, Закарпатська, Івано-Франківська, Тернопільська, Волинська, Чернівецька та Рівненська; четвертий – Одеська, Миколаївська і Херсонська; п’ятий – АР Крим; шостий – Донецька й Луганська; сьомий – Харківська та Полтавська; і, нарешті, восьмий – Дніпропетровська, Запорізька та Кіровоградська області. В кожному із макрорегіонів вводяться свої номерні коди.

У послузі «Прості речі» відсутні плата за з’єднання та абонентська плата. Всередині мережі для користувачів послуг Beeline вихідні дзвінки до 10 травня безкоштовні, а до 31 серпня поточного року їхня вартість становитиме 0,02 грн/хв. Власне, це єдиний оператор, який зробив такий крок і запропонував найменшу вартість хвилини всередині власної мережі. Однак, цей тариф діє лише до 31 серпня 2006 року і може згодом змінитися. Загалом, тариф «Прості речі» діє до 10 травня в рамках «випробувального терміну». Також будуть дійсними пільгові пропозиції щодо роумінгу в мережі Beeline у Росії та можливості міжнародного роумінгу.

Загальна вартість стартового пакета «Прості речі» становить 25 грн, які нараховуються на баланс. Термін дії стартового пакета – півроку з моменту останнього поповнення рахунку.

Наразі це єдина пропозиція від Beeline для українців. Вона діятиме паралельно з усіма існуючими послугами і тарифними планами УРС, які залишаться в силі й надалі. За словами О. Ізосімова, через три-чотири місяці з’являться пропозиції Beeline і для корпоративних клієнтів.

Загалом, у планах Beeline – протягом 2–2,5 років набрати абонентську базу у 5–6 млн клієнтів. При цьому на залучення кожного з них планується витратити $80–90. Компанія планує залучити капітальні інвестиції за рахунок коштів «ВымпелКом» розміром близько $500 млн.

Проте невирішеним залишається питання, пов’язане із затвердженням бюджету «ВымпелКом» на 2006 рік, незважаючи на те, що, за словами С. Міронова, «сума, яку витратить УРС у 2006 році – це ті кошти, які були погоджені на зборах акціонерів та раді директорів «ВымпелКом» для прийняття рішення щодо придбання УРС». Він також зазначив, що у випадку додаткових потреб у коштах залучатимуться зовнішні кредити.

Розвиток мережної інфраструктури

Водночас «ВымпелКом» нарощує потужність GSM-мережі УРС. На сьогодні вона повністю базується на обладнанні компанії Huawei Тechnologies, на ній працюють 635 базових станцій та чотири комутатори. Проте, за словами С. Міронова, це застаріле устаткування, яке повністю буде замінено на новітні рішення. Для реалізації цього твердження в листопаді минулого року УРС підписали трирічний рамковий контракт з Ericsson. Згідно з ним, протягом цього періоду здійснюватиметься постачання обладнання для розгортання мережі 3G та надання послуг загальною сумою $200 млн. Наразі, згідно з договором, компанія УРС придбала перші MSC-сервери, медіа-шлюзи, а також устаткування для організації опорної мережі на базі All-IP, систему управління, базові станції (300 знаходяться на стадії будівництва) та контролери.

Наступним кроком у розбудові інфраструктури стало впровадження на мережі УРС рішення Mobile Softswitch від Ericsson, про що було повідомлено 6 квітня. Це, як вважає С. Міронов, дозволить перевести комутаційну GSM-мережу на розподілену архітектуру і створити єдину комутаційну мережу для GSM і WCDMA (3G). Таким чином, УРС зможуть поступово мігрувати до мереж нового покоління Аll-IP, паралельно зберігаючи власні інвестиції в наявну інфраструктуру. Більше того, за словами С. Міронова, впровадження цього рішення дозволить удвічі скоротити операційні витрати компанії. Керівництво УРС стверджує, що наразі закладається фундамент, на якому в майбутньому можна буде побудувати мережу наступного покоління та надавати нові послуги. Проте, щодо сьогоднішнього ймовірного попиту на послуги 3G, С. Міронов висловився однозначно: «З моєї точки зору, на сьогодні ринок не готовий до цих послуг. Це перше. І друге: я поки що не знаю реального контенту для послуг 3G, який можна донести до споживача».

Загалом у планах УРС – до січня 2007 року покрити мережею територію, на якій проживає не менше 80 % населення України. А вже на початку літа зв’язок від цієї компанії має діяти у Київському метрополітені. Наразі мережа УРС покриває 600 населених пунктів України та всі ключові автомагістралі. Загалом до 2010 року в розвиток мережі планується інвестувати близько $500 млн.

Проте, залишається можливим варіант, що судові процеси вирішаться не на користь «ВымпелКом». У такому випадку доцільність усіх вищеназваних кроків щодо розвитку УРС викликатиме сумніви.

версия для печати

Еще о деятельности компаний в Украине

Украинские радиосистемы(Wellcom)


Упоминаемые События

 

11.04.2006 Мероприятие, посвященное запуску бренда Beeline в Украине


SMS

 

Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.


Смотрите также

 

5 мая 2006 г

 • Xerox подвела итоги I квартала 2006 финансового года
 • NEC Electronics объявила о снижении годовой прибыли
 • Рынок цифровых фотокамер замедлит рост
 • IBM обнародовала финансовые результаты за I квартал 2006 года
 • «Новая Электроника» претендует на лидерство в компьютерной рознице
 • ПК продаются все успешнее
 • Fujitsu Siemens Computers подвела итоги 2005 финансового года
 • Видео-конференц-рейд Aethra: остановка в Украине
 • Прибыль Motorola в I квартале 2006 года снизилась

4 мая 2006 г

 • IDC: падают продажи КПК
 • Logitech обнародовала финансовые результаты за IV квартал 2005 года
 • Прогнозы Lucent Technologies не оправдались
 • LG Electronics: квартальные финансовые результаты
 • Google огласила результаты прошедшего квартала
 • Apple Computer обнародовала результаты минувшего квартала
 • Canalys подсчитала умные мобильные устройства
 • «Хостмайстер» очолила жінка
 • Видано чотири ліцензії на цифрове телебачення
 • Розширення мережі EDGE
 • Укладено партнерську угоду

Реклама

 


Рубрики

 

© ITware 2000-2006