RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы

Поиск по компаниям

 
Расширенный поиск
Обзоры сети

Архив пресс-релизов

 

2002 г
2003 г
2004 г
2005 г
2006 г
янв фев мар апр
май июн июл авг
сен окт ноя дек

январь

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
2007 г
2008 г
2009 г
2010 г
2011 г
2012 г
2013 г







© ICC.  Перепечатка допускается

только с разрешения .

Пресс-релизы

 

26 января 2006 г

«Євроіндекс» - лідер серед виставкових компаній України у сфері виставок «бізнес для бізнесу»

Місія компанії «Євроіндекс» полягає в тому, щоб створювати і розвивати виставки як майданчики для особистого ділового спілкування виробників та споживачів, для отримання ними нових знань та ділових контактів і тим самим сприяти розвитку їх бізнесу, росту професіоналізму та підвищенню якості життя.

Як повідомили представники «Євроіндекс» на прес-конференції, що відбулася сьогодні в Києві, для компанії 2005 рік був досить успішним, про що свідчать підсумкові цифри: загалом виставки зібрали 1 591 учасника (на 23% більше, ніж у 2004 році) та 96 843 відвідувача (на 19% більше), чиста виставкова площа склала 31 617,5 кв. метрів (на 26% більше), на виставках було проведено 337 спеціальних заходів: конференції, форуми, круглі столи, семінари.

За рік компанія провела 21 виставку (на 31% більше, ніж у 2004 році), у тому числі вдало запустила чотири нових проекти:

• міжнародну виставку матеріалів, обладнання, технологій «Зварювання. Споріднені технології», організовану спільно з НТК «Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона»;

• міжнародну спеціалізовану виставку труб, компресорів, насосів і арматури, методів діагностики та ремонту «Трубопровідний транспорт» — спільний проект з НТК «Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона» та НАК «Нафтогаз України»;

• міжнародну виставку «Винаходи та інновації», організовану спільно з Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України;

• міжнародну спеціалізовану виставку «Франчайзинг».

Докладну інформацію про всі виставки 2005 року містить річний звіт компанії.

Крім виставок, компанія «Євроіндекс» разом із своїми партнерами організувала та провела ряд інших спеціалізованих заходів. Так, у співробітництві з консалтинговою компанією «Супремум» були проведені третій Бізнес-форум «ІТ для управління підприємством: нові рішення», Другий з’їзд та Осіння зустріч ІТ-директорів України. Спільно з компанією «Новий проект» було проведено шосту міжнародну конференцію «Роздрібна торгівля: ефективна організація торговельного підприємства» тощо.

У 2005 році про компанію «Євроіндекс» та заходи, що проводились нею, вийшло 134 публікації у 73 провідних ділових та спеціалізованих друкованих виданнях, у тому числі 50 статей, присвячених виставковому бізнесу. Провідні спеціалісти компанії постійно залучаються в якості експертів при підготовці таких публікацій.

На сьогодні «Євроіндекс» — технологічний лідер українського виставкового бізнесу, саме тут вперше впроваджуються інноваційні рішення у галузі інформаційних технологій і маркетингових комунікацій. Кожен рік у житті компанії — це запланований, добре продуманий крок вперед до стандартів світової виставкової індустрії. «Найголовніше для нас цього року, — відзначає президент компанії Валерій Пекар, — ми спромоглися зберегти стійке зростання, незважаючи на складне економічне становище, падіння темпів росту економіки і значні коливання споживчих та підприємницьких очікувань».

ГОЛОВНЕ ПРО ПОДІЇ 2005 РОКУ

1-4 березня

«МаРГо» — міжнародна виставка обладнання, меблів та аксесуарів для магазинів, ресторанів, готелів — цього року святкувала десятиріччя. За роки існування «МаРГо» стала головною подією для торговельного та ресторанного бізнесу України, у становленні і розвитку якого вона відіграла значну роль.

«Промисловий холод» — четверта спеціалізована виставка технологій промислового холодопостачання, кондиціонування та вентиляції — продемонструвала найдинамічніше зростання: її обсяг порівняно з 2004 роком збільшився на 100%, а кількість учасників — на 50%. Ця динаміка об’єктивно відображає високі темпи зростання ринку промислового холодильного обладнання. Також зростанню виставки сприяло розширення її тематики: окрім широкого спектру холодильного обладнання, в експозиції були представлені технології промислового кондиціонування та вентиляції.

5-8 квітня

Тиждень цифрових технологій (що поєднав виставку корпоративних інформаційних систем EnterEX, виставку корпоративних телекомунікаційних систем ExpoTEL та виставку «Рішення для управління підприємством») продемонстрував вихід на новий етап еволюції ІКТ-виставок: орієнтація на продукти і послуги змінюється орієнтацією на певні групи відвідувачів. Цього року на виставках Тижня вперше було виділено експозицію «Комплексні рішення», у рамках якої провідні вітчизняні системні інтегратори представили комплексні ІКТ-рішення для управління підприємством.

Вдруге у рамках Тижня цифрових технологій відбувся З’їзд ІТ-директорів України, який зібрав представників 154 провідних українських підприємств різних галузей економіки: ІТ-директорів, керівників підрозділів інформатизації. Стабільно високий інтерес до цього заходу свідчить про активне застосування новітніх інформаційних технологій — найважливішого інструменту сучасного менеджменту.

25-28 квітня

Тиждень промислових технологій — наймасштабніший промисловий форум України — цього року об’єднав сім спеціалізованих міжнародних виставок, що представили повний спектр промислового обладнання і технологій: «Елком Україна — Енергетика, енергозбереження, електротехніка», «Промислове освітлення», «Електронні та електромеханічні компоненти», «МашМет — Машинобудування та металообробка», «Зварювання. Споріднені технології», «Трубопровідний транспорт» і «Винаходи та інновації». Події Тижня проходили у двох павільйонах виставкового центру «КиївЕкспоПлаза», кількість їх учасників цього року збільшилась на 50%, кількість відвідувачів — на 22%. Зростання інтересу до промислових виставок об’єктивно відображає якісні зміни, що відбуваються в економіці України, адже виставки є унікальним джерелом об’єктивної, свіжої та достовірної інформації про найновіші промислові технології та розробки, ефективним інструментом залучення інвестицій, місцем зустрічі промислової еліти України.

еlcomUkraine — дев’ята міжнародна виставка енергетики, енергозбереження, електротехніки — зібрала 271 компанію з 17 країн світу. Питома вага іноземних учасників — майже 25% від загальної кількості — свідчить про стрімкий розвиток міжнародного економічного співробіт¬ництва у сфері підвищення технологічної зрілості вітчизняної економіки, а також про визнання світовим співтовариством значного науково-технічного та промислового потенціалу України.

«Винаходи та інновації» — перша і єдина в Україні виставка подібної тематики — викликала найбільший інтерес у засобів масової інформації. Створення такої виставки обумовлене нагальною потребою привернути сьогодні в Україні увагу держави, підприємницьких кіл та громадськості до проблем інноваційного менеджменту, залучення приватного капіталу до фінансування прикладної науки та винахідництва, розробки національних інноваційних програм, оскільки, як доводить аналіз світової економіки, інноваційний шлях розвитку є найбільш перспективним як для окремих підприємств, так і для цілих країн.

12-15 травня

Kyiv DigiPhoto Show (весна) — друга міжнародна виставка цифрового фото-, відеообладнання та медіатехнологій — підтвердила відповідність слогану «Тиждень справжнього фотодрайву». Виставка викликала жвавий інтерес як у керівників та спеціалістів фотобізнесу, фотографів-професіоналів, так і у масового споживача. Результати виставки вже вдруге підтверджують оцінки експертів щодо «цифрового буму» в Україні, за прогнозом яких у 2005 році продажі цифрової фототехніки зростуть на 150% порівняно з минулим роком, а до кінця року цифрові камери матимуть близько 10% українців.

13-16 вересня

Особливістю міжнародної виставки маркетингу, реклами і мас-медіа REX став помітний приплив «свіжої крові» як серед учасників, так і серед відвідувачів. Цього року кількість компаній, які вперше взяли участь у виставці, склала 153 — це 38% від загальної кількості учасників! Суттєво оновився і склад відвідувачів. Аналіз анкет відвідувачів (усього 14,5 тис.) показав, що 43% з них виставку REX відвідали вперше. Виросла і сама виставка: чиста виставкова площа REX 2005 збільшилась на 12%, кількість учасників — на 13%, кількість відвідувачів — на 4%. «Ми щороку беремо участь у виставці REX, і хочеться відзначити, що вона стала хорошим і надійним помічником у нашому бізнесі. REX приносить пожвавлення та ідеї, можливість зустрітися зі своїми давніми партнерами, знайти нових клієнтів, ну і, звичайно ж, подивитись на успіхи конкурентів, щоб не спочивати на лаврах», — поділилась своїми враженнями начальник відділу маркетингу компанії «Бюро-Крат» Тетяна Мосендз.

18-21 жовтня

Високі темпи росту продемонструвала виставка «БЕЗПЕКА», що відсвяткувала цього року десятирічній ювілей: на 27% збільшились кількість її учасників і чиста виставкова площа. Більш ніж у 2 рази виріс тематичний розділ виставки «ІнфоБЕЗПЕКА», що висвітлює особливо актуальні на сьогодні питання безпеки інформаційних систем і каналів зв’язку. Також виставка показала зростання інтересу до українського ринку безпеки з боку компаній із країн СНД: «Участь у «БЕЗПЕЦІ» є перспективною, ринок України визрів для серйозних, якісних систем безпеки, і ми маємо намір сюди ще повернутися», — така оцінка директора з маркетингу російської компанії VOCORD Тетяни Клименко.

27-30 жовтня

23 218 осіб — на 16% більше, ніж минулого року — така кількість відвідувачів єдиного в Україні шоу споживчої електроніки, що об’єднало три міжнародні виставки: Kyiv Hi-Fi Show — Hi-Fi, High-End апаратура і домашній кінотеатр; «ЦифроМанія:)» — домашні цифрові технології; Kyiv DigiPhoto Show — цифрове фото-, відеообладнання і медіатехнології. На думку журналістів популярного видання «Hi-Tech Панорама», шоу вдалося: «У цю холодну пору (кінець жовтня) традиційним місцем паломництва усіх техноманів, яке зігравало їхні тіла і душі, стала щорічна виставка-шоу цифрових технологій. Юрби охочих подивитися, помацати, купити і поюзати нові девайси знову бродили від стенда до стенда, брали участь у конкурсах, які проводили відомі бренди».

10-12 листопада

Подією №1 2005 року можна назвати першу міжнародну спеціалізовану виставку «Франчайзинг». Франчайзинг — новий для українських підприємців метод розвитку бізнесу, навіть сам термін ще не прижився повною мірою у діловому лексиконі. Однак за 3 дні 5159 відвідувачів з усіх регіонів України цілеспрямовано приїхали ознайомитись з представленими франшизами, вибрати і купити бізнес. І вибір був достойним — в експозиції було представлено понад п’ятдесят франшиз з різних сфер: автомагазини, кавовий бізнес, фаст-фуди, торгівля, хімчистки та інше.

10-13 листопада

Динамічне зростання інтересу з боку як учасників, так і відвідувачів продемонструвала виставка фінансових послуг для населення «Гроші ЕКСПО». Кількість її учасників збільшилась на 71%, кількість відвідувачів — більш ніж у 4 рази, чиста виставкова площа — на 53%. «Інтерес відвідувачів до виставки великий. Ми можемо констатувати той факт, що люди цікавляться ринком фінансових послуг, вони стали більше довіряти фінансовим структурам, і це є свідченням позитивної динаміки», — відзначив начальник департаменту реклами «Першого кредитного товариства» Дмитро Кутузакін. Такою є думка більшості учасників виставки і офіційної статистики: за даними Національного банку України, об’єм кредитів, наданих банками за дев’ять місяців 2005 року, збільшився на 42,6%. При цьому найбільш динамічно — на 78,6% — зросло саме кредитування фізичних осіб.

НОВИНКИ ВЕСНЯНОГО СЕЗОНУ 2006 РОКУ

Першою новиною 2006 року стало оновлення сайту компанії «Євроіндекс». На відвідувачів сайту очікує не тільки сучасний дизайн, нова структура, зручна навігація, вичерпні дані про діяльність компанії «Євроіндекс», але й багато інформації про виставковий бізнес взагалі.

На сайті створено новий інформаційний ресурс — «Інфоцентр», аналогів якому на сьогоднішній день в Україні немає. «Інфоцентр» включає глосарій виставкових термінів, добірку статей про теорію та практику виставкового бізнесу України, а також посилання на основні закордонні інформаційні ресурси, зокрема, найбільші національні й регіональні міжнародні виставкові союзи й асоціації, виставкові Інтернет-портали й Інтернет-видання.

Навесні на відвідувачів виставок компанії «Євроіндекс» очікують деякі зміни та новинки. Відповідно до виставкового плану, що додається, відбудуться наступні події:

20–23 лютого

Тиждень цифрових технологій, який поєднає міжнародні виставки: EnterEX — корпоративні інформаційні системи, ExpoTEL — корпоративні телекомунікації та «Рішення для управління підприємством».

Вперше в рамках Тижня відбудеться:

• Засідання Дискусійного ІТ-клубу «Рішення завдань бізнесу засобами ІТ», що поєднає серію тематичних відкритих обговорень ключових питань побудови й розвитку корпоративних інформаційних систем і впровадження нових технологій, учасниками яких стануть постачальники та споживачі — члени Співтовариства ІТ-директорів України та інші відвідувачі виставок.

• Перша міжнародна конференція «Стратегія управління підприємством у висококонкурентних умовах зростаючої економіки».

Вже традиційною подією для Тижня цифрових технологій став З’їзд ІТ-директорів України, який проходитиме втретє 21-23 лютого. На сьогодні до Співтовариства ІТ-директорів України входять 328 представників 273 підприємств різних галузей економіки.

28 лютого – 3 березня

«МаРГо», в рамках якої у відповідності до останніх тенденцій ринку створені нові спеціалізовані експозиції. Так, розвиток виробництва продуктів харчування у великих підприємствах торгівлі сприяв введенню нового тематичного розділу виставки «Власне виробництво в супермаркеті» — устаткування для м'ясного цеху, кулінарії, виробництва кондитерських виробів, а також усе необхідне для пекарень. Програма заходів виставки буде включати спеціалізовану конференцію «Власне виробництво в супермаркеті: переробка, кулінарія, хліб і кондитерські вироби».

Ще одна з новинок виставки — тематична експозиція СAFFE TERRA — устаткування для приготування кави і супутні товари, організована за підтримки Європейської асоціації фахівців кофе-еспрессо (SCAE). СAFFE TERRA будуть супроводжувати заходи Днів кавового бізнесу: конференція для інвесторів, майстер-класи для бариста, конкурси і презентації.

Також відбудеться Конгрес ресторанного бізнесу та конференція «Роздрібна торгівля: ефективна організація торговельного підприємства».

«Промисловий холод», в рамках якого відбудеться науково-практична конференція «Актуальні питання вибору та експлуатації холодильного обладнання», а також спеціалізовані конференції "Інноваційні технології створення комфорту. Вентиляція та кондиціонування повітря» та «Програмне забезпечення для систем опалення, вентиляції, кондиціонування повітря та теплопостачання».

10–13 квітня

Тиждень промислових технологій, у рамках якого відбудуться як вже відомі виставки: еlcomUkraine — Енергетика, електротехніка, енергозбереження; «Промислове освітлення», «Винаходи та інновації», так і нові міжнародні проекти:

«Електроніка і промислова автоматизація» — новий формат виставки «Електронні компоненти», що поєднує елементну базу із комплексними рішеннями в галузі автоматизованих систем управління виробничими процесами, які протягом чотирьох років були представлені на провідній міжнародній виставці промислових технологій еlcomUkraine.

«Насоси. Компресори. Арматура» — єдина в Україні виставка подібної тематики, що є більш сфокусованою правонаступницею машинобудівної виставки.

23–26 травня

Перша спеціалізована виставка медичної техніки, лабораторного обладнання і лікарських засобів, що застосовуються у педіатрії, акушерстві та гінекології «Здорова нація: Здоров’я жінки та дитини», яка має виключно важливе значення для цієї галузі медицини. Практикуючі лікарі — акушери-гінекологи, педіатри, неонатологи, маммологи — одержать унікальну можливість ознайомитися з усіма інноваціями у сфері фармакології, медичної й лабораторної техніки. Для учасників — виробників діагностичного й лабораторного устаткування, фармацевтичних препаратів, дитячого харчування — виставка є можливістю спілкування із професійною аудиторією, установлення нових ділових контактів з потенційними клієнтами та партнерами, а також аналізу ситуації на ринку й планування свого подальшого розвитку. В рамках виставки пройде Всеукраїнський науковий форум, де будуть широко обговорюватися актуальні теми акушерства й гінекології, педіатрії й маммології.

Запрошуємо усіх зацікавлених на виставки весняного сезону 2006 року. Ми впевнені, що час, присвячений відвіданню виставок, буде цікавим та корисним. А представникам ЗМІ будуть завжди раді у прес-центрі виставок, де ми прагнемо створити всі умови для плідної журналістської праці.

Ми вдячні всім нашим партнерам, завдяки яким минулий сезон був успішним і продуктивним. Особлива подяка засобам масової інформації, що висвітлювали наші заходи та проекти і сприяли тим самим поширенню як важливої ділової інформації, так і професійних знань у колах фахівців.

версия для печати


Упоминаемые События

 

26.01.2006 Годовая пресс-конференция «Евроиндекс»


SMS

 

Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.


Смотрите также

 

17 октября 2013 г

 • В Киеве завершился Международный научно-технологический форум «Наука. Инновации. Технологии – 2013»
 • Впервые в Киеве будет проведен глобальный курс для начинающих предпринимателей Earlydays

16 октября 2013 г

 • Украинские предприниматели выходят на международный рынок с помощью Windows Azure
 • Бионические разработки Festo – инвестиции в будущее

15 октября 2013 г

 • Компании тратят $1,5 млн в год на покупку поддельных наклеек на компьютеры

11 октября 2013 г

 • Відбувся 4-й Український форум з управління Інтернетом IGF-UA
 • В Киеве прошла Региональная конференция ENOG 6/RIPE NCC
 • Графические процессоры ускоряют пошив плаща-невидимки
 • Mail.Ru Group оштрафовали за отказ нарушить тайну переписки
 • Количество Android-смартфонов в сети «Киевстар» превысило 2 млн

Реклама

 

Рубрики

 


© ITware 2000-2013