3 октября 2013 г
Новий гравець медіаринку будує бізнес-процеси на базі технологій Microsoft
Щоб розвиватися та рости на динамічному та активному ринку медіа, його гравці обирають інноваційні способи ведення бізнесу. Так, керівництво видавничої компанії «ВІСТІ МАС-МЕДІА» розуміє, що своєчасна і правильна взаємодія з клієнтами є ключовим фактором успіху їхнього бізнесу. Саме тому компанія вирішила автоматизувати взаємовідносини з клієнтами для економії людських і фінансових ресурсів та побудувати ефективні бізнес-процеси за допомогою Microsoft Dynamics CRM.
Після відкриття в березні 2013 року перед компанією стояло завдання швидко з нуля побудувати систему для продуктивної роботи співробітників і ефективної комунікації з партнерами та клієнтами без залучення великих коштів на ІТ-обладнання та персонал. Рішення на базі Microsoft Dynamics CRM, розроблене спеціально для комерційного та маркетингового відділів «ВІСТІ МАС-МЕДІА», дало можливість компанії без зайвих зусиль керувати базою поточних та потенційних клієнтів, скоротити час обробки запитів, більш ретельно планувати та прогнозувати продуктивність роботи відділу продажів та побудувати ефективну систему бізнес-процесів, що спрямована на покращення відносин з клієнтами, підвищення їх задоволеності та лояльності.
«Ми обрали CMR-систему від Microsoft, оскільки вона швидко налаштовується під потреби та специфіку нашого бізнесу, а також легко інтегрується з іншими програмними продуктами, які ми вже використовуємо. Хоч ми й молода організація, проте вже зараз завдяки рішенню на базі Microsoft Dynamics CRM ми знаємо інтереси наших клієнтів та надаємо актуальні для них пропозиції», - коментує Ігор Короляк, ІТ-директор компанії «ВІСТІ МАС-МЕДІА».
CRM-рішення в компанії інтегроване з хмарним поштовим сервісом Microsoft Exchange online, що полегшує комунікацію з клієнтами. Користуючись надбудовою Dynamics у своєму поштовому клієнті Microsoft Outlook, менеджери можуть легко ділитися новинами компанії з з різними групами клієнтів, бачити всю необхідну інформацію про клієнта під час переписки з ним та мати доступ до інформації про нього з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету.
«В сучасному насиченому бізнес-середовищі уже не достатньо запропонувати хороший продукт чи послугу, вони неодмінно повинні супроводжуватися сервісом. Microsoft Dynamics CRM - це гнучке бізнес-рішення, що допомагає нашим клієнтам відповідати вимогам часу та ринку, а також максимально задовольняти потреби та очікування їх клієнтів і партнерів», - коментує Андрій Савчук, директор по роботі із корпоративними замовниками та партнерами «Майкрософт Україна».
«Однією з основних вимог проекту було створення системи, яка допомагає співробітникам компанії надавати першокласний сервіс своїм клієнтам. Завдяки першій у країні інтеграції технології з хмарними службами «Майкрософт», вони зможуть робити це з будь-якого місця та пристрою», - додала Юлія Бернацька, директор компанії «ТЕХ СТАНДАРТ», що здійснювала впровадження Microsoft Dynamics CRM у видавничій компанії «Вісти мас-медіа».
|