|
Пресс-релизы
|
|
19 сентября 2011 г
Аудиторія 2015: для кого працюватимуть мовники?
Учасники панельної дискусії «Телеаудиторія 2015: вплив цифровізації на канали споживання контенту» V Міжнародного Форуму «Цифрове мовлення в Україні», який відбувся 13 вересня 2011 року у Києві у рамках проекту Kiev Media Week а це зокрема Катерина Котенко (ІТК), Костянтин Грицак (Телекомунікаційна палата України) та Петро Конов «Viasat» шукали відповідь на запитання «Куди після «цифри» піде глядач?» Модератор дискусії, Тетяна Лебедєва, почесний голова Незалежної асоціації телерадіомовників, влучно підкреслила: «Для того, аби вберегти глядача, усім потрібно піти на поступки, а компроміс, як відомо, - це коли усім трішечки погано».
Катерина Котенко наполягає на конструктивному діалозі між громадськістю та індустрією, який повинен створити у глядача потребу у цифровому телебаченні. Пані Котенко навела цифри із соціологічного дослідження Індустріального телевізійного комітету, які свідчать, що лише 10% із усіх телеглядачів в Україні сьогодні дивляться цифрове телебачення, понад 80% українців переглядають аналогове ТВ. На думку Катерини Котенко, у боротьбі за носій, завдяки якому телеканали знайдуть свого глядача після переходу на цифру, потрібно знайти відповідь на запитання: «Чи потрібно відразу розвивати усі можливості цифрового телебачення, чи розвивати його поступово?» Адже, наприклад, лише 12% телеглядачів мають, окрім телевізора, пристрої для записування ТВ програм, і з них лише 2% записує улюблені телепрограми чи телефільми для повторного перегляду з періодичністю раз у місяць.
Інший учасник панельної дискусії - Петро Конов стверджує, що кабельне телебачення залишатиметься доти, доки за нього буде готовий платити глядач. За його прогнозами, у 2014 році проникність супутнику по Україні зросте з 17% до 25%, кабель залишиться на рівні 30%, проте зменшиться проникнення ефірного телебачення – з 53% до 45%.
***
Нагадаємо, що V Цифровий Форум відбувся при підтримці IMS (International Media Support), USAID, Internews Network. Спонсори Форума – ТМ Jatone, Inkerman, партнери Форума – ТМ «Сандора», Pepsico. Комунікаційний партнер Цифрового Форуму – компанія ESGroup. Ексклюзивний телевізійний партнер – Перший діловий канал. Телевізійні партнери – ТРК «ЕРА», канал UBR. Стратегічні медіа партнери Форума – інтернет-видання «Телекритика» та «Медіабізнес». Медіапартнери – Асоціація правників України та видання «Телемир», «Тв-технології», «Медіасат».
версия для печати
|
SMS
|
|
Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.
|
Смотрите также
|
|
17 октября 2013 г
• В Киеве завершился Международный научно-технологический форум «Наука. Инновации. Технологии – 2013»
• Впервые в Киеве будет проведен глобальный курс для начинающих предпринимателей Earlydays
16 октября 2013 г
• Украинские предприниматели выходят на международный рынок с помощью Windows Azure
• Бионические разработки Festo – инвестиции в будущее
15 октября 2013 г
• Компании тратят $1,5 млн в год на покупку поддельных наклеек на компьютеры
11 октября 2013 г
• Відбувся 4-й Український форум з управління Інтернетом IGF-UA
• В Киеве прошла Региональная конференция ENOG 6/RIPE NCC
• Графические процессоры ускоряют пошив плаща-невидимки
• Mail.Ru Group оштрафовали за отказ нарушить тайну переписки
• Количество Android-смартфонов в сети «Киевстар» превысило 2 млн
|
|
Реклама
|
|
|
Рубрики
|
|
|