МТС запустила електронне видання для бізнес-клієнтів
Київ, Україна – Оператор мобільного зв'язку МТС-Україна, 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (NYSE: MBT), оголосила про випуск першого номеру електронного видання для бізнес-клієнтів – «Діалог Бізнес».
Видання, що розсилається ключовим абонентам компанії, створене в рамках стратегії компанії з поліпшення якості обслуговування клієнтів. «Діалог Бізнес» містить інформацію про нові послуги й тарифи МТС для бізнес-сегменту, антикризові поради, зокрема як оптимізувати витрати на мобільний зв'язок, новини компанії, інтерв'ю з партнерами, поздоровлення та іншу корисну інформацію.
«Наш новий проект покликаний налагодити ще тісніший діалог між МТС і бізнес-клієнтами, адже ні для кого не секрет, що нашими послугами користуються більше 60% компаній, підприємств і держструктур України. Бути лідерами ми прагнемо і в області обслуговування, щоб зробити його ще кращим, випереджаючи запити й потреби клієнтів. У нашій компанії відбувається багато цікавих подій, які ми хочемо донести до бізнес-аудиторії за допомогою видання «Діалогу Бізнес». Наприклад, ми провели реструктуризацію системи обслуговування корпоративних абонентів з метою підвищення якості обслуговування в сегменті малого і середнього бізнесу.
Основне завдання нового проекту – дати абонентам максимум корисної інформації і при цьому заощадити час, який витрачається на її пошук», – прокоментував новину Вадим Савченко, директор з продажу та абонентського обслуговування МТС-Україна.
Електронний формат видання зручний для оперативного розповсюдження і несе в собі екологічну складову, дозволяючи економити папір.
Завантажити «Діалог Бізнес» можна на сайті компанії за адресою:
http://corp.mts.com.ua/ukr/dialog.php
Окрім «Діалогу Бізнес», МТС впродовж декількох років випускає «Діалог» – видання для приватного сегменту. Завантажити свіжий номер «Діалогу» можна за адресою: www.mts.com.ua/ukr/dialog.php.
|