МТС стала телеком-партнером Business Outsourcing Summit 2009
Київ, Україна – Оператор мобільного зв'язку МТС-Україна, 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (NYSE: MBT), виступила телеком-партнером заходу Business Outsourcing Summit 2009, присвяченого пошуку і обговоренню антикризових рішень для бізнесу.
Учасники самміту Business Outsourcing Summit 2009, що проходив минулого тижня в Києві, обговорили найбільш ефективні шляхи оптимізації витрат, а також проблеми реструктуризації бізнесу й управління компанією. Свої ідеї і рішення на заході представили компанії різних сфер діяльності, зокрема банківської, енергетичної, медичної і фармацевтичної галузей, представники телекомунікаційного, автомобільного ринку, підприємства легкої і важкої промисловості і та ін.
Компанія МТС представила учасникам саміту власні антикризові рішення в області зв'язку для бізнес-клієнтів. Зокрема, було виділено три основні напрями таких пропозицій:
• рішення, що забезпечують оптимізацію витрат за рахунок конвергенції технологій;
• антикризові тарифні пропозиції;
• спеціальні пропозиції.
Серед найцікавіших кейсів в області технологічних рішень МТС назвала проект будівництва єдиної захищеної корпоративної мережі IP MPLS для ГК «Верес», яка за допомогою комбінації декількох дротяних і бездротових технологій зв'язала більше десятка офісів «Вересу» по всій Україні; GPS-систему з управління й контролю за транспортними засобами «МТС Навігатор»; а також послугу «Оптимізатор» – безкоштовне програмне забезпечення, покликане допомогти компаніям у веденні обліку й оптимізації витрат на мобільний зв'язок.
Як найцікавіші тарифні пропозиції були представлені: тариф «Антикризовий», розроблений для співробітників, які вимушені переходити з корпоративної на приватну форму обслуговування; тарифи «Супер МТС Бізнес», які взяли найкраще від лінійки тарифів «Супер»; новий бізнес-тариф «Просто Супер», у якому окрім відсутності абонентської плати і інших обов'язкових платежів є також низька вартість дзвінків на будь-які напрями.
У кейси спеціальних пропозицій увійшли проект «Blackberry. Літня пропозиція» з можливістю за символічну ціну придбати і налаштувати сервіс Blackberry для декількох ключових співробітників, а також спеціальні умови «Своє Коло», які дозволяють співробітникам корпоративних клієнтів МТС на пільгових умовах підключатися до тарифних планів для приватного сегменту.
«Окрім негативних тенденцій криза принесла і певну користь для корпоративного сегмента. Вперед вийшли саме ті компанії, які найефективніше оптимізували свої бізнес-процеси, швидше прореагували на зміну навколишнього середовища. Мобільний зв'язок сьогодні вже можна зарахувати до незамінних інструментів бізнесу, тому нашим завданням було зробити цей продукт набагато привабливішим і різностороннім. На прикладах власних рішень ми продемонстрували, наскільки нам це вдалося. Зокрема в нинішній непростий період окремі послуги МТС для корпоративного сегменту стають ще актуальнішими і затребуваними. Так сталося, наприклад, з нашими пропозиціями «BlackBerry від МТС» і «МТС-Навігатор», які забезпечують колосальну економію коштів для підприємств, і яким на сьогоднішній день немає аналогів в Україні», – відзначив Дмитро Пономаренко, начальник департаменту по роботі з бізнес сегментом МТС-Україна.
|