RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы




Конференція «Нові медіа – нові можливості»: майбутнє радіо – в автомобілі

18,5 % усіх постійних користувачів Інтернету в Україні слухають онлайн-радіо, середній їх вік – 31 рік, а середня тривалість прослуховування радіо через веб – 20 хв. Такі дані оприлюднив Олександр Міняйло, менеджер роботи з клієнтами компанії GFK Ukraine, на IV міжнародній конференції "Нові медіа – нові можливості", яка відбулася 22 березня у Києві.

Серед перспектив онлайн-радіо в Україні, за словами Олександра Міняйла, – активний розвиток мобільного ринку та оптимізація роботи з радіослухачами, а саме: інтерактивність, надання додаткової інформації (трек-листи, подкасти), додатковий веб-контент (відео), покращення якості звуку. Серед загроз – надто повільна динаміка переходу ефірних радіо в онлайн, порівняно із пресою та телебаченням, а також велика та розповсюджена конкуренція з інтернет-медіа у роботі з рекламодавцями.

Домінік Борн, керівник проектів у Центрі технологій та продакшину (Швейцарія), учасник секції "Медіаконвергенція", серед тенденцій сучасного радіо виокремлює індивідуалізацію в Інтернеті. Сучасні інтерактивні та візуальні технології дають змогу слухачам створювати власне радіо. Зокрема пан Борн розповів про проект Diy.fm, основними елементами якого є поєднання мовлення, подкастів та музики. Швейцарський експерт погоджується з українськими соціологами у тому, що майбутнє радіо – в автомобілі, адже вже сьогодні виробники автомобілів інтегрують у них сучасні радіоприймачі, які дають змогу слухати радіо в онлайні під час кермування.

На думку Марселя Леві, головного редактора медіа агенції Ecriteo (Франція) та учасника секції "Медіабізнес", основна перешкода на шляху розвитку онлайн-радіо у світі – безкоштовний Інтернет. Якісний контент повинен бути лише у платних версіях сайтів, як-от у виданні Washington Post. Аудиторія онлайн-радіо, за словами Марселя Леві, – це аудиторія, яка купує, а це дає змогу рекламним агенціям ефективніше працювати над комерціалізацією цього медіа. "Нині потрібно розуміти, що модель музичного радіо померла, а єдине радіо, яке має перспективи, це тематичне, нішеве, – розповів Марсель Леві. – Ефективне радіо повинне працювати за схемою «чотирьох четвертей», перша з яких – локалізація, місцеві новини, друга – національний рівень, національна специфіка (не націоналізм), третя – глобалізація медіа, четверта – уява, те, з чим і на чому можна заробити гроші. Якщо ви не можете створити оригінальне та особливе радіо, яке за рахунок цього зароблятиме, воно зникне. Існує не так багато людей, які можуть зробити радіо рентабельним, потрібно шукати ці таланти". Чи не основним меценатом та спонсором онлайн-радіо у Франції, за словами Марселя Леві, є місцеві (локальні) підприємці.

Завершила тему радіо на конференції Юлія Смірнова, керівник інтернет-проектів "ТАВР Медіа", яка розповіла про те, якою повинна бути сторінка радіо в Інтернеті. За словами Юлії Смірнової, необхідний мінімум – це музичний плеєр, пошук пісень, частоти, контакти та вихід у соцмережі. Для ефективної комунікації зі своїми слухачами інтернет-сторінка радіо повинна містити: музичний плеєр, поточний плей-лист, ексклюзивний контент (інформація про ведучих, проекти), веб-камеру, наприклад, із студії ранкового шоу, можливість скачати подкасти, комерційні акції та конкурси, розраховані виключно на відвідувачів сторінки, та "приємні дрібниці", як-от, гороскоп, прогноз погод, автомобільні затори, геолокацію, iTunes, MobileApp, посилання на сторінки у соцмережах та на канал youtube, мобільну версію. "Слухач не звик від традиційного медіа отримувати нетрадиційні зміни та пропозиції, тому їх можна реалізувати на сторінці радіо в Інтернеті", – підсумувала Юлія Смірнова.

Нагадаємо, IV Міжнародна конференція "Нові медіа – нові можливості" відбулася 22 березня 2013 р. у Києві. Організатор конференції – Незалежна асоціація телерадіомовників. Захід відбувся у межах Українського медійного проекту "У-Медіа", що здійснює "Інтерньюз Нетворк" за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Спонсор конференції – компанія Pepsico. Генеральний телевізійний партнер – Перший діловий канал. Ексклюзивний друкований партнер – журнал "Тиждень".

События, мнения, комментарии

Смотрите также

МТС и "Автоцентр" приглашают на мастер-класс
NVIDIA GeForce GTX 650 Ti BOOST– новый лидер в категории до $200
ОТТ сервисы: большие возможности или реальная угроза?
Ультракороткофокусные проекторы ViewSonic с поддержкой цифрового пера
OLED ТВ Samsung получил сертификат, подтверждающий качество изображения
ZOTAC ускоряет серию GeForce GTX 650 Ti
Технология «Лаборатории Касперского» ускорит работу компьютера
Агент Mail.Ru: мобильные видеозвонки приходят на Android
Детский планшетный компьютер IKids
Kingston Technology начинает поставку модулей памяти HyperX Memory черного цвета

© ITware 2000-2016