|
Новости
|
|
7 февраля 2007 г
У київському "Метро Кеш енд Керрі" було відкрито контакт-центр
Центр розпочав свою роботу в магазині мережі „Метро”, який першим було відкрито в Києві у 2003 році. На сьогодні в Україні працюють 13 магазинів „Метро Кеш енд Керрі Україна”. Плани щодо побудови такого підрозділу з’явилися в липні 2006 року.
За словами спеціалістів компанії, чимало часу пішло на розробку концепції центру. У результаті було створено найбільший у мережі Metro Cash & Carry контакт-центр, основною особливістю якого є те, що він обслуговує не тільки вхідні, а й вихідні дзвінки. Ідеологію центру розробляли спеціалісти корпорації Metro Group Information, вони надалі й обслуговуватимуть його. Контакт-центр побудовано на обладнанні компанії Hewlett-Packard. Він діє на базі спеціалізованої програми E-point та ІР-телефонії. У роботі використано програмне забезпечення Siemens Genesis, система Siemens Hipath 4000 ємністю до 5 тис. абонентів, а також інтерактивний відповідач IVR, що цілодобово може забезпечувати одночасну роботу 12 телефонних ліній. Партнерами контакт-центру „Метро Кеш енд Керрі Україна” є телекомунікаційні оператори „Датагруп”, Укртелеком та „Голден Телеком”. Загальні інвестиції в цей проект становили 500 тис. євро.
Зараз потужність контакт-центру – 2000 дзвінків щодня, а до кінця року планується збільшити цю цифру до 5000 дзвінків. У центрі створено 42 робочих місця для операторів і 5 – для супервайзерів. До завдань підрозділу входить інформувати клієнтів про новини, акції мережі „Метро”, здійснювати продажі за принципом директ-маркетингу, а також робота зі скаргами клієнтів. За словами керівників компанії „Метро Кеш енд Керрі Україна”, поява технічно досконалого контакт-центру обумовлена необхідністю підвищити якість обслуговування клієнтів. Адже в асортименті магазинів – понад 25 тис. товарів. Їх надають більш ніж 1200 українських компаній, які становлять близько 90 % усіх постачальників товарів. За такої кількості інформації забезпечити кваліфіковані якісні послуги можна за допомогою сучасних високих технологій.
Окрім відкриття контакт-центру, компанія „Метро Кеш енд Керрі Україна” оновила свій веб-сайт www.metro.ua. Електронна сторінка містить розширені дані про асортимент магазинів, у майбутньому для клієнтів передбачено можливість отримувати інформацію про ціни і про наявність продукції в магазинах. У січні сайт відвідали 15 тис. унікальних користувачів.
версия для печати
|
SMS
|
|
Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.
|
Смотрите также
|
|
31 марта 2008 г
• На рынке США ASUS Eee PC 4G с Windows XP появится в апреле по цене $399
• Сотрудники MIT придумали дешевые и эффективные солнечные батареи
• OZ: 5.1-мегапиксельная раскладушка от LG
• Vivitar DVR565HD: карманная HD-видеокамера
• Epson начала выпускать панели для WXGA-проекторов
• «МКС» получила кредит от Cargill
• SoftServe получила статус Microsoft NXT Delivery Partner
• Золотая жила Intel или Atom всего по 6 долларов?
• DataLux стала дистрибьютором проекторов InFocus
• Sharp нарастит выпуск считывающих головок для BD
28 марта 2008 г
• IBM открыла центр инноваций в Киеве
• IBM о тенденциях развития унифицированных коммуникаций
• Cisco уверена, что расходы на сетевую безопасность продолжат расти
• Asustek озвучила цели по продажам ноутбуков
• Цены на мониторы в апреле повысятся
• ECS и Gigabyte повысили прогнозы поставок ноутбуков
• Спрос на ЖК-панели 32 и 37 дюймов не падает
• Выход чипсета Р45 отложен
• Accton Technologies розпочала реалізацію комутаторів Edge-Core
• Телекомунікаційна компанія «Адамант» підписала угоду з «БМС-Консалтинг» щодо придбання серії 10G-комутаторів для модернізації власної опорної мережі і підвищення якості послуг.
|