http://ITWare.com.ua/news/14940/

7 февраля 2007 г

У київському "Метро Кеш енд Керрі" було відкрито контакт-центр

Центр розпочав свою роботу в магазині мережі „Метро”, який першим було відкрито в Києві у 2003 році. На сьогодні в Україні працюють 13 магазинів „Метро Кеш енд Керрі Україна”. Плани щодо побудови такого підрозділу з’явилися в липні 2006 року.

За словами спеціалістів компанії, чимало часу пішло на розробку концепції центру. У результаті було створено найбільший у мережі Metro Cash & Carry контакт-центр, основною особливістю якого є те, що він обслуговує не тільки вхідні, а й вихідні дзвінки. Ідеологію центру розробляли спеціалісти корпорації Metro Group Information, вони надалі й обслуговуватимуть його. Контакт-центр побудовано на обладнанні компанії Hewlett-Packard. Він діє на базі спеціалізованої програми E-point та ІР-телефонії. У роботі використано програмне забезпечення Siemens Genesis, система Siemens Hipath 4000 ємністю до 5 тис. абонентів, а також інтерактивний відповідач IVR, що цілодобово може забезпечувати одночасну роботу 12 телефонних ліній. Партнерами контакт-центру „Метро Кеш енд Керрі Україна” є телекомунікаційні оператори „Датагруп”, Укртелеком та „Голден Телеком”. Загальні інвестиції в цей проект становили 500 тис. євро.
Зараз потужність контакт-центру – 2000 дзвінків щодня, а до кінця року планується збільшити цю цифру до 5000 дзвінків. У центрі створено 42 робочих місця для операторів і 5 – для супервайзерів. До завдань підрозділу входить інформувати клієнтів про новини, акції мережі „Метро”, здійснювати продажі за принципом директ-маркетингу, а також робота зі скаргами клієнтів. За словами керівників компанії „Метро Кеш енд Керрі Україна”, поява технічно досконалого контакт-центру обумовлена необхідністю підвищити якість обслуговування клієнтів. Адже в асортименті магазинів – понад 25 тис. товарів. Їх надають більш ніж 1200 українських компаній, які становлять близько 90 % усіх постачальників товарів. За такої кількості інформації забезпечити кваліфіковані якісні послуги можна за допомогою сучасних високих технологій.
Окрім відкриття контакт-центру, компанія „Метро Кеш енд Керрі Україна” оновила свій веб-сайт www.metro.ua. Електронна сторінка містить розширені дані про асортимент магазинів, у майбутньому для клієнтів передбачено можливість отримувати інформацію про ціни і про наявність продукції в магазинах. У січні сайт відвідали 15 тис. унікальних користувачів.