| 
         24 апреля 2013 г 
        Банківський сектор України активно освоює Інтернет
        Інтернет Асоціація України (ІнАУ) у співпраці з Незалежною асоціацією банків України (НАБУ) провела 23 квітня семінар «Засоби залучення клієнтів та просування брендів в Інтернеті для банківського сектору в Україні». 
        В ході заходу, який відбувся в київському готелі «Рів’єра» у форматі «casestudy», були презентовані можливості Інтернету для реклами банківських послуг і просування брендів. 
         
        Українські банки за останній рік значно збільшили використання інструментів інтернет-реклами. За даними компанії «ІнМайнд», яка виконує дослідження інтернет-аудиторії України на замовлення ІнАУ, станом на березень 2013 року обсяг реклами в Інтернеті в категорії «Банки і фінанси» склав 3 % від загального обсягу вітчизняної інтернет-реклами і щомісячно демонструє стрімкий ріст, а загальна аудиторія банківських сайтів досягла у березні 31,4 % інтернет-користувачів старше 15 років. Обсяг українського ринку медійної інтернет-реклами за 2012 рік приблизно вдвічі перевищив показник 2011 року. В цих умовах зацікавленість банків можливостями просування свого бренду і послуг засобами Інтернету цілком виправдана. 
         
        В ході семінару керівники відповідних підрозділів більш ніж 20 українських банків ознайомились з інструментами і механізмами інтернет-реклами, про які розповіли представники компаній-лідерів у своїх сегментах: 
         
        • Іван Дубінський (дослідницька компанія InMind) ознайомив аудиторію з даними досліджень, засобами планування та аналізу ефективності рекламних компаній; 
        • Віталій Георгієв (агентство інтернет-реклами AdPro) запропонував актуальні методи просування банківського сегменту в digital-середовищі; 
        • Дмитро Лисицький (медіаходинг United Online Ventures) розглянув відеорекламу в Інтернеті як механізм залучення клієнтів; 
        • Костянтин Леонтьєв (аналітичний ресурс Finance.ua) поділився секретами використання аудиторії сайтів ділової тематики для просування банківських послуг; 
        • Дмитро Мірошниченко (сайт «UBR.ua») повідомив учасників семінару про лідогенерацію як спосіб залучення користувачів банківських послуг; 
        • Владислав Гранкін (інформаційне агентство «РБК Україна») проаналізував основні тенденції просування банків в Інтернеті; 
        • Роман Скрипник (портал «Укрнет») розповів про можливості таргетингу і лідогенерації на ресурсах з великою аудиторією ukr.net і sinoptik.ua. 
         
        Інтернет Асоціація України приділяє значну увагу розвитку українського сегменту мережі Інтернет. Виступаючи з привітанням на відкритті семінару, Голова Правління ІнАУ Тетяна Попова розказала про проекти, які виконуються Асоціацією для аналізу соціально-демографічних показників вітчизняних інтернет-користувачів і стану ринку інтернет-реклами, та побажала присутнім ефективно застосовувати сучасні інструменти для розвитку банківської справи. 
         
        Голова Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами Михайло Коміссарук відзначив, що Комітетом заплановано на поточний рік проведення у співробітництві з рядом профільних асоціацій аналогічних семінарів, які дозволять надати представникам відповідних галузей спеціалізовані механізми інтернет-маркетингу. 
       |