12 октября 2004 г
"Київстар" отримала "Народне визнання"
11 жовтня в Українському домi вiдбулася урочиста церемонiя нагородження переможцiв Всенародного конкурсу "Бренд року 2004". Нацiональний оператор мобiльного зв`язку компанiя "Київстар" стала лауреатом цього конкурсу в номiнацiї "Народне визнання".
Як зазначають органiзатори конкурсу, це єдиний в Українi рейтинг брендiв, що визначається за незаперечним критерiєм. Цей критерiй – оцiнювання самими споживачами. Оргкомiтет конкурсу протягом року розповсюджує серед українських споживачiв 1 000 000 анкет, де вони мають вказати присутнi на ринку України торговi марки, що їх влаштовують найбiльше. Саме таку потужну пiдтримку цього року отримала компанiя „Київстар”.
Спiвробiтники компанiї пишаються цiєю нагородою, адже вона свiдчить про довiру абонентiв. Та, мабуть, якiсний i доступний зв`язок – це не єдинi показники, на якi орiєнтувалися споживачi при оцiнюваннi брендiв. Адже „Київстар” в цьому роцi плiдно працював над рiзноманiтними соцiальними проектами, зокрема компанiя особливо вiдзначилась пiд час Олiмпiйських Iгор 2004 року в реалiзацiї програми пiдтримки наших спортсменiв у Афiнах. „Київстар” завжди працює на iмiдж України у свiтi, постiйно розвиває традицiї меценатства та благодiйностi.
„Досить часто так виходить, коли про заслуги компанiї дiзнаються вже пiсля того, як вона засвiтилась на якомусь конкурсi та отримала якусь нагороду. В нашому випадку – навпаки. Ми спочатку завоювали довiру споживачiв своєю дiяльнiстю, а потiм отримали офiцiйне народне визнання. – зазначив директор з маркетингу компанiї „Київстар” Гарретт Джонстон. – Отримати перемогу в номiнацiї „Народне визнання” - велика честь для нас. Крiм того, це нас багато до чого зобов'язує, ми намагатимемося i у майбутньому тримати високий рiвень й робити все, аби понад чотири мiльйони українцiв, якi виявили до нас довiру, були задоволенi нашим сервiсом i прекрасним зв'язком”.
|