RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы

Поиск по компаниям

 
Расширенный поиск
Обзоры сети

Архив пресс-релизов

 

2002 г
2003 г
2004 г
2005 г
2006 г
2007 г
2008 г
2009 г
2010 г
янв фев мар апр
май июн июл авг
сен окт ноя дек

апрель

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
2011 г
2012 г
2013 г







© ICC.  Перепечатка допускается

только с разрешения .

Пресс-релизы

 

12 апреля 2010 г

348 звернень розглянуто НКРЗ у I кварталі 2010 року

Упродовж I кварталу 2010 року року на розгляд до НКРЗ надійшло 348 звернень громадян, що на 93,3% більше, ніж у І кварталі минулого року (180 звернень). Із загальної кількості звернень – 8 колективних, 2 повторних, 12 від інвалідів Великої Вітчизняної війни, 133 від ветеранів війни та праці та інших громадян, що потребують соціального захисту та підтримки.

На 235 звернення було надано роз’яснення та необхідну інформацію, 67 звернень громадян вирішено позитивно, 9 – надіслано за належністю іншим органам влади, 36 – знаходяться у стадії розгляду.

52% від загальної кількості звернень становлять заяви, клопотання та скарги з надання телекомунікаційних послуг місцевого фіксованого телефонного зв’язку.

14,4% від загальної кількості склали звернення з питань надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку, 13,2% – з питань надання послуг з доступу до Інтернет. Слід зазначити, що кількість звернень з питань надання послуг з доступу до Інтернет, які надійшли у I кварталі 2010 року у порівнянні з I кварталом минулого року збільшилась у два рази.

У порівнянні з I кварталом 2009 року більш ніж у два рази зросла кількість звернень щодо тривалої відсутності телефонного зв’язку – 57 звернень, у три рази зросла кількість звернень щодо незгоди із розміром виставлених рахунків за телекомунікаційні послуги – 22 звернення. Разом з тим, у I кварталі 2010 р. зменшився відсоток звернень з питань встановлення телефону – 19 проти 28 у I кварталі 2009 року.

Протягом звітного періоду до НКРЗ зверталися споживачі з усіх регіонів України, але найбільше звернень надійшло від споживачів послуг зв’язку м. Києва та Київської області – 69 (19,8%) та інших областей України: Дніпропетровської – 62 звернення (17,8%), Донецької – 28 (8 %), Одеської – 16 (4,6%), Харківської – 43 (12,4%), АР Крим – 16 (4,6%), Черкаської – 15 (4,3%). По одному зверненню надійшло від громадян Закарпатської та Херсонської областей.

До громадської приймальні НКРЗ з питань організації надання послуг зв’язку протягом I кварталу 2010 року звернулось 47 громадян, на "гарячу телефонну лінію" НКРЗ зателефонувало 8 громадян. На порушені громадянами питання фахівцями надавались відповідні роз'яснення (консультації).

версия для печати


SMS

 

Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.


Смотрите также в рубрике Отраслевые нормы и прецеденты

 

16 августа 2011 г

 • Незалежна Асоціація телерадіоМовників проведе у Ялті міні-конференцію «Нові медіа - нові помилки»

15 августа 2011 г

 • Samsung – самый любимый бренд украинцев

4 июля 2011 г

 • VERNA, совместно с Cisco и Veeam, провела семинар по актуальным решениям современной ИТ-инфраструктуры.

8 июня 2011 г

 • ДП «Українська мережа обміну трафіком» (UA-IX) готова до переходу на новий інтернет-протокол IPv6

7 июня 2011 г

 • Голова НКРЗ відповідає громадськості

26 мая 2011 г

 • Корпорация Symantec продолжает сертифицировать свои ИБ-решения для соответствия требованиям регулирующих органов

27 апреля 2011 г

 • «Киевстар» стал победителем первого тура Всеукраинского рейтинга «Добросовестные налогоплательщики - 2010»

22 апреля 2011 г

 • ІнАУ та Комітет Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації провели круглий стіл

7 апреля 2011 г

 • КАК ПРАВИЛЬНО ИСПОЛЬЗОВАТЬ АУТСОРСИНГ ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ПРИБЫЛИ КОМПАНИИ?

31 марта 2011 г

 • Компания LG Electronics и Всемирная продовольственная программа ООН используют новейшие технологии в борьбе с голодом

Реклама

 

Рубрики

 


© ITware 2000-2013