|
Пресс-релизы
|
|
24 февраля 2010 г
Криза не завадила популяризації інтернету в Україні
• В 2009 році кількість користувачів інтернету зросла на 37%, випередивши зростання кількості комп’ютеризованих сімей
• Найшвидше користування збільшувалося в малих містах та серед осіб середнього віку
• Лідерами зростання були комунікаційні сервіси інтернету
• Ринок доступу до інтернету та інтернет-сервісів зберігає високий потенціал
Мобільні оператори підштовхнули підключення до інтернету
Протягом року з четвертого кварталу 2008 року по четвертий квартал 2009 року кількість регулярних користувачів інтернету в Україні зросла на 37%. При цьому кількість сімей, де є комп’ютер, за рік зросла лише на 29%.
В 2009 році типом доступу до інтернету, що розвивався найбільшими темпами, став мобільний інтернет. Так, якщо в останньому кварталі 2008 року цю технологію доступу обирали лише 9% користувачів, то в аналогічному періоді 2009 року таких стало вже 16%. Інші дротові технології доступу до мережі розвивались досить рівномірно. Виключенням став лише застарілий dial-up (комутований доступ), що поступово втрачає свою популярність. Частка цієї технології протягом року скоротилась с 9% до 7% в четвертому кварталі 2009.
«Хоча криза загальмувала зростання парку комп’ютерів в домогосподарствах, розвиток мобільного інтернету, поступове покриття малих міст дротовим широкосмуговим доступом та «мережевий ефект» забезпечили швидкий ріст користування інтернетом», – коментує заступник директора GfK Ukraine Гліб Вишлінський.
Найшвидше кількість регулярних користувачів інтернету збільшувалася серед вікових груп 30-39 та 40-49 років, де вона зросла на 62 і 63%, відповідно. В четвертому кварталі 2009 року 57% населення віком
16-19 років користувались інтернетом принаймні раз на чотири тижні, тоді як серед громадян, старших від 50 років, лише менше 5% регулярно користуються інтернетом.
Кількість регулярних користувачів інтернету протягом року найшвидше зростала в маленьких містах: в містах з населенням до 50 тис. чол. вона збільшилася на 60%, в містах 50-100 тис. чол. – на 63%.
Інтернет стає важливим середовищем спілкування
Електронна пошта не тільки залишається найпопулярнішим сервісом інтернету, але й збільшує кількість користувачів – від 43% тих, хто має доступ до інтернету, в четвертому кварталі 2008 року до 52% рік потому.
При цьому лідером за темпом зростання числа користувачів є соціальні мережі. За рік частка користувачів цього сервісу зросла з 18 до 31% тих, хто має доступ до інтернету, а кількість загалом – у два рази. Найшвидше користування соціальними мережами зростало серед респондентів у віці 40-49 років.
Швидкий ріст користування інтернетом у віковій групі 30-49 років призвів до збільшення популярності сайтів новин та газет – з 24 до 29% користувачів (у вказаній віковій групі частка користувачів таких сайтів наближається до 40%).
Ще однією тенденцією 2009 року є зростання інтересу інтернет-користувачів до мультимедійного контенту: завантаження музики та фільмів (з 26% до 32%), перегляд он-лайн відео та Інтернет-радіостанції (з 9% до 14% тих, хто має доступ до інтернету).
Інтернет-ринок зберігає високий потенціал
Наприкінці 2009 року 11% українців віком старше 16 років мали вдома комп’ютер, але не користувалися інтернетом, причому 8% не мали до нього доступу. Це свідчить про значний потенціал для розвитку сфери доступу до інтернету протягом найближчого часу. 7% опитаних заявили про наміри підключитися до всесвітньої мережі в найближчі 6 місяців, та ще принаймні 10% остаточно не визначились з цього приводу, а отже не відкидають можливості підключення в найближчому майбутньому.
Довідкова інформація
Ми робимо висновки, спираючись на дані опитування населення, що проходило в рамках щомісячного регулярного дослідження ринків фінансових та телекомунікаційних послуг
Цілями Дослідження ринків фінансових та телекомунікаційних послуг є регулярне та оперативне отримання інформації щодо стану ринків банківських, страхових та телекомунікаційних послуг для фізичних осіб.
Загальна вибірка опитування складає 1000 респондентів на місяць. Вибірка є репрезентативною для населення України за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилось методом особистого інтерв'ю
версия для печати
|
SMS
|
|
Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.
|
Смотрите также в рубрике Отраслевые нормы и прецеденты
|
|
16 августа 2011 г
• Незалежна Асоціація телерадіоМовників проведе у Ялті міні-конференцію «Нові медіа - нові помилки»
15 августа 2011 г
• Samsung – самый любимый бренд украинцев
4 июля 2011 г
• VERNA, совместно с Cisco и Veeam, провела семинар по актуальным решениям современной ИТ-инфраструктуры.
8 июня 2011 г
• ДП «Українська мережа обміну трафіком» (UA-IX) готова до переходу на новий інтернет-протокол IPv6
7 июня 2011 г
• Голова НКРЗ відповідає громадськості
26 мая 2011 г
• Корпорация Symantec продолжает сертифицировать свои ИБ-решения для соответствия требованиям регулирующих органов
27 апреля 2011 г
• «Киевстар» стал победителем первого тура Всеукраинского рейтинга «Добросовестные налогоплательщики - 2010»
22 апреля 2011 г
• ІнАУ та Комітет Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації провели круглий стіл
7 апреля 2011 г
• КАК ПРАВИЛЬНО ИСПОЛЬЗОВАТЬ АУТСОРСИНГ ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ПРИБЫЛИ КОМПАНИИ?
31 марта 2011 г
• Компания LG Electronics и Всемирная продовольственная программа ООН используют новейшие технологии в борьбе с голодом
|