|
Пресс-релизы
|
|
3 февраля 2010 г
Запровадження в НКРЗ системи управління якістю
З метою підвищення якості послуг, що отримують споживачі, ефективності діяльності та використання бюджетних коштів, підвищення прозорості діяльності в НКРЗ розроблено та впроваджено систему управління якістю за стандартом ДСТУ ISO 9001:2000.
У 2009 році відповідно до Плану заходів запровадження та забезпечення функціонування системи управління якістю в НКРЗ затверджено наказ «Про реалізацію процесного підходу в ході запровадження системи управління якістю в Національній комісії з питань регулювання зв`язку України» від 30.11.2009 № 202/нк, сформовано перелік адміністративних послуг, що надаються Комісією.
Працівники НКРЗ пройшли навчання з питань практичних аспектів побудови системи управління якістю (СУЯ) в центральних органах виконавчої влади, структурним підрозділам НКРЗ надано учбові матеріали з питань запровадження СУЯ, розроблено документ «Процеси, пов`язані з управлінням діяльністю Національної комісії з питань регулювання зв’язку України».
У цьому році НКРЗ заплановано проведення подальших заходів з впровадження системи управління якістю, а саме:
розробка структурними підрозділами НКРЗ блок-схем процесів, за якими здійснюватиметься діяльність підрозділів та відповідно до яких надаються адміністративні послуги;
підготовка пропозицій щодо впровадження процесного підходу у діяльності структурних підрозділів НКРЗ;
проведення засідань Робочої групи з питань запровадження та забезпечення функціонування системи управління якістю в НКРЗ щодо стану розроблення та запровадження документів системи управління якістю.
Додаткова інформація
Система управління якістю створюється відповідно до міжнародних стандартів ISO серії 9000 і спрямована на забезпечення високої якості продукції, процесів, робіт та послуг. Для організації та проведення робіт із створення та запровадження системи управління якістю в органах виконавчої влади обрано підхід, передбачений положеннями міжнародного стандарту ISO 9001:2000 (в Україні прийнятий як ДСТУ ISO 9001:2001).
В основу організації державного управління у сфері надання послуг покладені принципи верховенства права, підзвітності органів виконавчої влади, консенсусу, прозорості та ефективності прийняття рішень. При цьому забезпечується задоволення інтересів усіх учасників, прийняття управлінських рішень та протидія проявам корупції.
З урахуванням вимог зазначеного стандарту Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 травня 2006 року № 614 „Про затвердження Програми запровадження системи управління якістю в органах виконавчої влади”.
версия для печати
|
SMS
|
|
Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.
|
Смотрите также в рубрике Отраслевые нормы и прецеденты
|
|
16 августа 2011 г
• Незалежна Асоціація телерадіоМовників проведе у Ялті міні-конференцію «Нові медіа - нові помилки»
15 августа 2011 г
• Samsung – самый любимый бренд украинцев
4 июля 2011 г
• VERNA, совместно с Cisco и Veeam, провела семинар по актуальным решениям современной ИТ-инфраструктуры.
8 июня 2011 г
• ДП «Українська мережа обміну трафіком» (UA-IX) готова до переходу на новий інтернет-протокол IPv6
7 июня 2011 г
• Голова НКРЗ відповідає громадськості
26 мая 2011 г
• Корпорация Symantec продолжает сертифицировать свои ИБ-решения для соответствия требованиям регулирующих органов
27 апреля 2011 г
• «Киевстар» стал победителем первого тура Всеукраинского рейтинга «Добросовестные налогоплательщики - 2010»
22 апреля 2011 г
• ІнАУ та Комітет Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації провели круглий стіл
7 апреля 2011 г
• КАК ПРАВИЛЬНО ИСПОЛЬЗОВАТЬ АУТСОРСИНГ ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ПРИБЫЛИ КОМПАНИИ?
31 марта 2011 г
• Компания LG Electronics и Всемирная продовольственная программа ООН используют новейшие технологии в борьбе с голодом
|