|
Пресс-релизы
|
|
9 октября 2009 г
З «гарячої телефонної лінії для звернень громадян»
Одним з пріоритетних завдань Національної комісії з питань регулювання зв’язку України є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян.
З метою налагодження зворотного зв’язку із споживачами, НКРЗ започаткувала «гарячу телефонну лінію», яка діє щосереди з 11.00 до 13.00. Зателефонувавши на номер 569-71-01, кожен бажаючий може отримати необхідну інформацію, роз’яснення. Для цього в НКРЗ розроблено графік чергувань спеціалістів, а також встановлена спеціальна система зв’язку, що дозволяє споживачу отримати компетентну консультацію фахівців щодо надання послуг зв’язку безпосередньо під час розмови.
З 28 вересня по 2 жовтня 2009 року НКРЗ розглянула 12 звернень, у тому числі 4 звернення, які надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію", що направлені до НКРЗ державною установою "Соціальний контактний центр".
У своїх зверненнях громадяни порушували питання незгоди зі зміною тарифів на телекомунікаційні послуги, тарифів на послуги поштового зв’язку, а також розміром виставленого рахунку. Заявникам надано необхідні роз’яснення.
версия для печати
|
SMS
|
|
Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.
|
Смотрите также в рубрике Отраслевые нормы и прецеденты
|
|
16 августа 2011 г
• Незалежна Асоціація телерадіоМовників проведе у Ялті міні-конференцію «Нові медіа - нові помилки»
15 августа 2011 г
• Samsung – самый любимый бренд украинцев
4 июля 2011 г
• VERNA, совместно с Cisco и Veeam, провела семинар по актуальным решениям современной ИТ-инфраструктуры.
8 июня 2011 г
• ДП «Українська мережа обміну трафіком» (UA-IX) готова до переходу на новий інтернет-протокол IPv6
7 июня 2011 г
• Голова НКРЗ відповідає громадськості
26 мая 2011 г
• Корпорация Symantec продолжает сертифицировать свои ИБ-решения для соответствия требованиям регулирующих органов
27 апреля 2011 г
• «Киевстар» стал победителем первого тура Всеукраинского рейтинга «Добросовестные налогоплательщики - 2010»
22 апреля 2011 г
• ІнАУ та Комітет Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації провели круглий стіл
7 апреля 2011 г
• КАК ПРАВИЛЬНО ИСПОЛЬЗОВАТЬ АУТСОРСИНГ ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ПРИБЫЛИ КОМПАНИИ?
31 марта 2011 г
• Компания LG Electronics и Всемирная продовольственная программа ООН используют новейшие технологии в борьбе с голодом
|