|
Пресс-релизы
|
|
10 июня 2009 г
Компанія Canon Europe представляє нову корпоративну стратегію в регіоні EMEA
ЛОНДОН, 10 червня 2009 р. Компанія Canon Europe, світовий лідер у галузі створення і обробки зображень, оголосила про запуск нової корпоративної стратегії в країнах Європи, Близького Сходу і Африки (EMEA).
Компанія Canon працює в більше 110 країнах регіону EMEA, тому пріоритетними завданнями компанії є досягнення взаєморозуміння і ефективна взаємодія між ключовими підрозділами. Ґрунтуючись на власному досвіді створення технологій для обробки зображень і прагнучи до реалізації програми Power of Image, компанія розробила стратегію довгострокових інвестицій, яка дозволить налагодити співпрацю з іншими організаціями, включаючи внутрішні і зовнішні зв'язки в країнах регіону.
Нова стратегія також стане основою для здобуття корпорацією статусу кращого працедавця і дозволить ефективніше використовувати внутрішні ресурси. З метою вдосконалення свого візуального представлення компанія Canon упроваджує методику, покликану зв'язати всі рекламні і комунікаційні гасла і підвищити міру впізнавання марки.
Рішення про оновлення корпоративної стратегії компанії Canon Europe було прийнято після ретельних досліджень, у ході яких з'ясувалося, що не дивлячись на високий рівень впізнавання компанії клієнти прагнуть отримати додаткову інформацію про неї і налагодити тіснішу співпрацю. В результаті внутрішньою маркетинговою групою, куди входять зацікавлені особи з усіх країн регіону EMEA, була розроблена нова стратегія.
Джеймс Ляйпнік (James Leipnik), голова відділу комунікацій і зв’язків з громадськістю компанії Canon Europe, Middle East і Africa заявив: «Без сумніву, компанія Canon є однією з найпотужніших компаній в регіоні EMEA. Проте, зараз ми повинні ще більше посилити свій вплив і проінформувати наших клієнтів, партнерів і співробітників про те, що є каталізатором розвитку всього нашого бізнесу – про програму Power of Image».
Розроблена нами рамкова методика є ключовим елементом всієї нової корпоративної стратегії і наочно демонструє, наскільки велику увагу компанія приділяє створенню рішень для обробки зображень. Ми хочемо, щоб ця методика стала невід'ємною частиною нашої компанії, завдяки чому ми зможемо підвищити впізнавання марки у всьому регіоні EMEA», – додав Ляйпнік.
Компанія Canon продовжить використовувати загальноєвропейську торгову марку You Can, яка покликана допомогти клієнтам і зацікавленим особам розкрити свої творчі здібності за допомогою технологій Canon.
версия для печати
|
SMS
|
|
Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.
|
Смотрите также
|
|
12 июня 2009 г
• 3Com выиграла контракт по обеспечению сетевого решения с топологией core-to-edge для одной из крупнейших международных компаний Саудовской Аравии
• Станьте победителем с ASUS Republic of Gamers!
• Выход на рынок Украины - международная стратегия компании.
• Beeline расширил территорию действия сети GSM в Житомирской области
• Cisco раскрывает потенциал обмена идеями в международной благотворительной программе содействия организации «Учителя без границ»
• ADNOC полагается на масштабируемую конвергентную сетевую инфраструктуру от 3Com для обеспечения работы образовательной программы, соответствующей требованиям завтрашнего дня
• ОАО «Банкомсвязь» представляет АПК «Патруль-М» для контроля автомобильных транспортных средств
• Business life увеличивает баллы лояльности для участников программы «BUSINESS ПЛЮС»!
• Freemail раскрыл карты о методах борьбы со спамом
• Фонд образования Кремниевой долины назвал главу компании Cisco Джона Чемберса лучшим лидером бизнеса за 2009 год
|