|
Пресс-релизы
|
|
7 февраля 2008 г
Ринок великої побутової техніки: що приніс 2007 рік?
Результати моніторингу продажу товарів тривалого вжитку, який здійснює компанія GfK Ukraine в рамках роздрібної панелі електротоварів у 45 містах України з населенням понад 100 тисяч мешканців, свідчать, що 2007 року ринок великої побутової техніки характеризувався такими тенденціями:
• Загалом ринок великої побутової техніки виріс на 8,6% у фізичному вимірі та на 17,3% у вартісному. Проте порівняно до показників 2006 року темпи зростання сповільнилися.
• Зростання відбувалося за рахунок збільшення попиту на холодильники та кухонні плити, тоді як обсяг продажу пральних машин порівняно до 2006 року скоротився.
• Більшим попитом користувалися дорожчі моделі великої побутової техніки. Одночасно українці стали купувати техніку більш рівномірно протягом року, тоді як 2006 року основні продажі припали на грудень.
Зростання триває, але повільнішими темпами
Протягом 2007 року у 45 містах України з населенням понад 100 тисяч мешканців було продано 3185 тисяч одиниць великої побутової техніки на загальну суму 1009 млн. доларів, що порівняно до 2006 року більше на 8,6% у фізичному вимірі та на 17,3% у вартісному. Одночасно 2007 рік приніс сповільнення темпів зростання цього ринку: за результатами 2006 року продажі великогабаритної техніки збільшилися на 32% у фізичному вимірі та 25% у вартісному.
Рушійною силою цього ринку залишилися холодильники та кухонні плити. Протягом 2007 року українці придбали майже 816 тисяч холодильників на загальну суму 395 млн. доларів. Порівняно до 2006 року обсяг продажу цієї техніки зріс на 13% у фізичному вимірі та 21% у вартісному. Загалом холодильники забезпечили майже 40% продажів великої побутової техніки у вартісному вимірі.
На кухонні плити припали 14% продажів великої побутової техніки у вартісному вимірі. Всього було продано 420 тисяч кухонних плит на загальну суму 138 млн. доларів; як результат сегмент збільшився на 19% у фізичному вимірі та 32% у вартісному порівняно до 2006 року.
Одночасно за результатами 2007 року скоротився обсяг продажу пральних машин, частка продажів яких становила 30% у вартісному вимірі (2006 року – 34%). Загалом було продано 801 тисячу пральних машин, що майже на 2% менше, ніж 2006 року. Всього українці витратили на цей вид техніки 306,5 млн. доларів, що всього на 6% більше ніж 2006 року.
Чим дорожче, тим популярніше
Майже в усіх сегментах великої побутової техніки більшою популярністю в українців користувалися дорожчі моделі. Зокрема збільшення обсягу продажів холодильників та кухонних плит відбулося виключно за рахунок найвищих цінових сегментів.
Обсяг продажу холодильників вартістю від 500 доларів виріс на 40% у фізичному вимірі та 47% у вартісному. Щобільше, дорогі моделі забезпечили більше половини всіх продажів холодильників у вартісному вимірі.
Третина покупців кухонних плит також обрали дорожчі моделі (вартістю від 350 доларів), тим самим забезпечили більше ніж половину продажів цієї техніки у вартісному вимірі. Одночасно сегмент дорогих кухонних плит зріс майже в півтора рази як у фізичному, так і вартісному вимірі. Щодо розподілу за типами, то як і протягом останніх років майже 90% продажу у фізичному вимірі – це газові плити.
В сегменті пральних машин більшим попитом користувалися моделі вартістю від 400 доларів (41% продажу у фізичному вимірі та 53% у вартісному). Щобільше, пральних машин вартістю від 500 доларів у фізичному вимірі було продано на 57% більше, ніж 2006 року. Щодо типу завантаження, то українці віддають перевагу пральним машинам з фронтальним типом завантаження білизни, частка яких в загальному обсязі продажу становить 83%.
Українці більше не чекають на новорічні свята
Іншої тенденцією 2007 року на ринку великої побутової техніки став більш рівномірний розподіл продажів протягом всього року. Якщо 2006 року найбільш напруженим місяцем для продавців великої побутової техніки став грудень, який забезпечив 16% продажів у фізичному вимірі (порівняно до 6% у січні та 9% у листопаді), то грудень 2007 вже не відігравав такого важливого значення порівняно до інших місяців.
Грудень 2007 року забезпечив 14% загального обсягу продажу великої побутової техніки, тоді як у січні 2007 року цей показник дорівнював 8%, у листопаді – 10%. «Доходи населення зростають і українці вже можуть дозволити собі не відкладати гроші, щоб зроби велику покупку під новорічні свята, а придбати техніку саме тоді, коли їм це потрібно. Крім того, магазини побутової техніки намагаються стимулювати продажі протягом всього року, проводячи різноманітні акції, пропонуючи різні кредитні програми», – коментує цю ситуацію аналітик компанії [GfK Ukraine] Андрій Осадчий.
Щодо розподілу ринку великої побутової техніки між різними виробниками, то порівняно до 2006 року частка ринку 10 найбільших торгових марок залишилася майже без змін. Техніка торгових марок [Ardo], [Beko, [Bosch], [Gorenje], [Hotpoint-Ariston], [Indesit], [LG], [Nord], [Samsung], [Zanussi] (перелічено за абеткою) загалом зробила 67% продажу у фізичному вимірі.
версия для печати
|
SMS
|
|
Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.
|
Смотрите также
|
|
11 февраля 2008 г
• «Личный секретарь» – новая услуга сервиса «МТС-Информ»
• Эрикссон впервые в мире продемонстрировал работу системы LTE с абонентскими устройствами на Mobile World Congress 2008
• Эрикссон начинает выпуск революционных мультистандартных базовых станций
• МТС и Microsoft объявляют о сотрудничестве в области продвижения мобильных сервисов в России и СНГ
• Первый в Украине DWDM-проект с использованием оборудования OpteraMetro 5200 производства компании Nortel
• Adobe назначает вице-президента EMEA
• «Квазар-Микро» завершила внедрение ERP-системы в страховой компании «РОСНО»
• Hewlett-Packard объявляет результаты маркетинговой программы по сетевому оборудованию Procurve и ноутбукам НР
• Норбит начинает внедрение Microsoft Dynamics CRM в управляющей компании и региональных филиалах оао «Энергобаланс»
• Более ста специалистов изучили 1С в ABBYY Украина
|