RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы




«Місце та роль ЗМІ у виборчих стратегіях політичних партій та блоків кампанії 2007 року»

26 вересня о 10:30 в прес-центрі УНІАН відбулась прес-конференція Всеукраїнського форуму медіа-діалогу, «Місце та роль ЗМІ у виборчих стратегіях політичних партій та блоків кампанії 2007 року»

В прес-конференції взяли участь:

Сергій Лихоманенко (голова оргкомітету Всеукраїнського форуму медіа-діалогу);

Валерій Іванов (президент Академії Української Преси, професор, доктор філологічних наук, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики);

Марина Шевченко (координатора аналітичного відділу компанії «ІнтерМедіаКом »)

Юрій Карапетян (директор аналітичного бюро «[Медіагностика #22062]»).На прес-конференції буде оголошено про результати дослідження, мета якого виявити характер та динаміку змін у взаємодії між політичними партіями і ЗМІ підчас передвиборної кампанії 2007 року.

Дослідження здійснюється аналітичним бюро Медіагностика при підтримці партнерів – Академії Української Преси та моніторингового агентства [ІнтерМедіаКом Україна #22063], на замовлення Всеукраїнського форуму медіа-діалогу.

Головна мета дослідження – аналіз ефективності використання учасниками передвиборчого процесу 2007 року тих чи інших видів ЗМІ у реалізації власних виборчих кампаній.

В межах проекту досліджуються телебачення, преса та радіо за серпень-вересень 2007 року, тобто за час активної політичної боротьби напередодні виборів. Досліджуються і аналізуються публікації в провідних соціальних, ділових, суспільно-політичних виданнях, відстежуються та аналізуються піар-технології, що використовуються партіями напередодні виборів.

Дослідження має дати відповідь на низку питань, що пов’язані з безпосередніми задачами Форуму медіа-діалогу. Зокрема:

• визначити ступінь представленості учасників передвиборчого процесу 2007 року в електронних та друкованих ЗМІ;

• відстежити і проаналізувати ЗМІ на предмет об’єктивності й професіоналізму в подачі інформації про учасників передвиборчого процесу;

• виявити тенденції та зміни в характері роботи ЗМІ у висвітленні виборів, в порівнянні з 2006 роком;

• дослідити характер взаємодії прес-служб політичних партій з редакціями ЗМІ.

На базі проведеного аналізу буде створено рейтинг, що відображатиме кількісні та якісні показники представленості партій і блоків в ЗМІ, професійність прес-служб політичних партій, фігурантів найбільш конструктивної співпраці в рамках взаємодії ЗМІ, об’єктивність ЗМІ та ін.

Про остаточний результат дослідження буде повідомлено на Другому Всеукраїнському форумі медіа-діалогу, який відбудеться 5 грудня 2007 року.

События, мнения, комментарии

Смотрите также

CTI – партнер московской Cisco Expo-2007
«Энвижн Груп» представит решения по безопасности сетей операторов связи на Cisco Expo-2007
Новый партнер DIRECTUM - компания "РАСТАМ-ИТ"
CMS система Energine будет доступна всем желающим
«ВЕРСИЯ-ТРЕЙДИНГ» НАЧИНАЕТ ПОСТАВКИ В УКРАИНУ
Компания Huawei заключила контракт с eMobile на расширение сети HSPA
Компания EIZO представляет широкоформатный LCD монитор FlexScan® SX3031W 30" для профессионалов
XEROX СОБРАЛ ВЕДУЩИХ ЭКСПЕРТОВ ПОЛИГРАФИИ
Компания Unitrade вступила в Ассоциацию Wireless Ukraine
За первую половину 2007 г. в Украине реализовано Enterprise-серверов на $20,5 млн.

© ITware 2000-2016