http://ITWare.com.ua/pr/14594/

15 мая 2007 г

Ринок ноутбуків зросте на 70 відсотків


У 2007 році ріст українського ринку ноутбуків очкується на рівні 70 % порівняно із минулорічними даними. За показниками росту ринку ноутбуків Україна випереджає усі держави СНД та Балтії.

Зокрема, у 2006 році в Україні було продано 310 тисяч ноутбуків. За підсумками минулого року, до трійки лідерів ринку ноутбуків входять компанії ASUS (частка ринку 27%) ACER (21,6%) TOSHIBA (10,8%).

Такі дані були оприлюднені на семінарі у Львові, організованому компанією «Техніка для бізнесу» спільно з представництвом Asus в Україні та компанією MDM. На семінарі було презентовано модельний ряд ноутбуків, КПК та моніторів компанії Asus, представлено технічні характеристики продукції, її головні переваги.

«Компанія «Техніка для бізнесу» постійно проводить спільні семінари із світовими лідерами ІТ-ринку. Головна їх мета – проінформувати менеджерів компанії про усі новинки ІТ-ринку, аби потім ці знання донести нашим клієнтам», - розповів Ростислав Молочник, заступник генерального директора «Техніки для бізнесу».

Семінар із представництвом Asus в Україні у Львові відбувся вперше, однак його організатори сподіваються, що такі зустрічі стануть постійними: «Техніка для бізнесу» входить до числа ІТ-компаній, які мають найвищі показники продажів ноутбуків Asus в Україні. Що ж стосується західного регіону нашої країни, то тут «Техніка для бізнесу» займає лідерські позиції. До речі, згідно зі статистикою, Львів входить у п’ятірку міст України, де найактивніше йдуть продажі ноутбуків.

Як зазначив представник з технічного маркетингу Asus в Україні Олег Шкриль, за підсумками 2007 року компанія планує зміцнити свої лідерські позиції на українському ринку, пропонуючи нові моделі ноутбуків. Основними перевагами продукції Asus, за словами Олега Шкриля, є власні високі стандарти якості, широкий модельний ряд, вишуканий дизайн і стиль.