|
Пресс-релизы
|
|
16 марта 2007 г
Якість UMC підтверджено на європейському рівні
UMC, першою серед телекомунікаційних компаній в Україні, отримала сертифікат Європейського Фонду управління якістю (EFQM) "Визнання досконалості", який підтверджує високі стандарти роботи мобільного оператора.
Ключова частина системи EFQM – це використання методу самооцінки та оцінки незалежних консультантів для створення ще більш ефективної організації. Система використовується у понад 20000 європейських організацій. Підприємство оцінюють за дев’ятьма критеріями: лідерство, політика та стратегія, персонал, партнерство й ресурси, процеси організації, задоволення користувачів та працівників, вплив на громадськість та ключові результати діяльності.
"Протягом двох років ми багато уваги приділяємо якості послуг для наших абонентів. Будуємо мережу, вводимо нові послуги, затребувані абонентами. Сертифікат "Визнання досконалості" ще раз підтверджує, що наші зусилля приносять результати. UMC досягла почесного визнання завдяки професіоналізму співробітників, надійності партнерів та довірі абонентів. Сьогодні ми готові до нових досягнень", – коментує Адам Вояцкі, генеральний директор UMC.
"У Всесвітній день прав споживачів особливо приємно відзначити UMC, яка йде шляхом ділової досконалості, намагаючись підвищити задоволення користувачів. Лідерські якості керівництва та колективу мобільного оператора допомогли UMC стати першою телекомунікаційною компанією в Україні, яка отримала сертифікат Європейського Фонду управління якістю "Визнання досконалості", – каже Петро Калита, Президент Української асоціації якості, член Ради Європейської організації якості.
"Отримання сертифікату – визнання великих зусиль UMC, яка протягом років працювала з метою задовольнити потреби споживачів, мотивувати та заохотити співробітників, побудувала успішні відносини з партнерами. Цей успіх має бути розподілений серед усіх ваших співробітників. Тільки завдяки їхньому таланту, креативності та мотивації компанія досягла високої якості в своїй роботи", – коментує Йемі Макінде, лідер групи по роботі з партнерами та рівнями досконалості Європейського фонду управління якістю.
Система EFQM – методологія для управління якістю в межах організації будь-якого масштабу, приватної або громадської (www.efqm.org). Методологія забезпечує широку структуру, в рамках якої можуть застосовуватись певні методи покращення, наприклад Six Sigma або Balanced Scorecard. EFQM пропонує безперервне самовдосконалення організації.
версия для печати
Еще о деятельности компаний в Украине
|
|
|
|
|
SMS
|
|
Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.
|
Смотрите также
|
|
18 октября 2007 г
• «Медиа Трейдинг» приступает к поставкам Flash накопителей Integral
• Cisco завершила процесс приобретения компании Latigent
• Продажи электронных словарей ABBYY Lingvo «Первый шаг» выросли в 3 раза
• В Киеве прошла первая в СНГ и странах Балтии
17 октября 2007 г
• 3000-й спутниковый терминал в сети AltegroS
• VPN-решения Поликом Про вызвали большой интерес
• ВСС COMPANY стала резидентом
16 октября 2007 г
• «ИНТАЛЕВ» и «Абис-Софт» объединяют усилия в создании комплексной системы управления автобизнесом
• ZOOM International открывает региональный офис в Москве
• Новые беспроводные МФУ Lexmark производительны и предоставляют полную свободу печати (Wireless)
|