Стрімке зростання завершило видатний рік
Доходи компанії "Теленор" у 2006 році зросли на 37% у порівнянні з попереднім роком і склали 91,1 мільярда норвезьких крон. Прибуток після сплати податків та процентів зріс більше ніж удвічі у порівнянні з 2005 роком та сягнув 15,9 мільярдів норвезьких крон. У четвертому кварталі 2006 року доходи зросли на 30% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року, сягнувши 24,5 мільярдів норвезьких крон. Маржа EBITDA у четвертому кварталі 2006 року склала 33,4%, у порівнянні з 34,9% у четвертому кварталі 2005 року.
"2006 рік став видатним роком, який показав високі темпи зростання доходів та прибутків і значно поліпшив наші операційні грошові потоки. Кількість наших абонентів мобільного зв’язку зросла більш ніж на 30 мільйонів, сягнувши 115 мільйонів. Я пишаюся тим, що наша послідовна стратегія інвестування у ринки, що розвиваються, у поєднанні з посиленими позиціями на скандинавських ринках сприяли досягненню таких високих результатів. Відштовхуючись від цих сильних позицій, ми очікуємо продовження високого зростання базових показників у 2007 році," – сказав президент та виконавчий директор "[Теленор #20074]" Йон Фредрік Баксаас.
"Ми знову стали свідками рекордного зростання кількості абонентів за квартал, чому в більшій мірі спряв вражаючий чистий приріст абонентів "Київстара" та "Теленор Пакістан". З операційної та фінансової точки зору наші оператори мобільного зв’язку показали надзвичайно високі результати діяльності. Однак, на квартальні результати діяльності на норвезькому ринку фіксованого зв’язку та в сегменті трансляції телепрограм вплинули високі витрати, пов’язані з умовами операційної діяльності та проведенням маркетингових заходів," – сказав Йон Фредрік Баксаас.
Діяльність на ринку мобільного зв’язку
Всі оператори мобільного зв’язку зберегли або покращили свої позиції на ринку. Кількість абонентів мобільного зв’язку операторів, пакетами акцій яких володіє "Теленор", у четвертому кварталі 2006 року зросла на 10 мільйонів, сягнувши 115 мільйонів. Кількість абонентів мобільного зв’язку операторів, звітність яких консолідує "Теленор", зросла на 8 мільйонів, сягнувши 68 мільйонів.
Стаціонарний зв’язок
На норвезькому ринку фіксованого зв’язку базова виручка зменшилася на 5,5% у четвертому кварталі 2006 року до 3 867 мільйонів норвезьких крон. Протягом кварталу кількість користувачів технології xDSL в Норвегії зросла на 30 000 до 572 000. За оцінками, ринкова частка "Теленора" в роздрібному сегменті ринку xDSL склала 57%, що відповідає ринковій частці компанії у минулому кварталі. "Теленор" є лідером ринку широкополосного зв’язку в скандинавських країнах, загальна кількість некорпоративних абонентів якого на кінець 2006 року становила 1,3 мільйони.
Трансляція телепрограм
В четвертому кварталі 2006 року норвезькі операції в сфері трансляції програм збільшили виручку на 13% у порівнянні з минулим роком, сягнувши 1 655 мільйонів норвезьких крон. Показник EBITDA склав 260 мільйонів норвезьких крон, спустившись із позначки 331 мільйона норвезьких крон у четвертому кварталі 2005 року. Кількість абонентів системи платного супутникового ТБ (система DTH) зросла в четвертому кварталі 2006 року на 14 000, досягши 943 000. Кількість абонентів кабельного ТБ зросла на 5 000, сягнувши 696 000 абонентів.
Таблиця, подана нижче, місить основні показники за четвертий квартал 2006 року та за весь 2006 рік у порівнянні з попереднім роком.
(у млн. норвезьких крон, крім доходу на акцію) 4-й кв. 2006 р. 4-й кв. 2005 р. 2006-й рік 2005-й рік
Доходи 24 535 18 860 91 077 66 566
EBITDA 8 186 6 678 32 992 23 530
Маржа EBITDA (%) 33,4 35,4 36,2 35,3
Скоригований операційний прибуток 4 110 3 559 18 271 12 249
Скоригований операційний прибуток / Доходи (%) 16,8 18,9 20,1 18,4
Прибуток після сплати податків та процентів (чистий прибуток) 6 184 1 695 15 899 7 646
Дохід на акцію, у норвезьких кронах 3,68 1,00 9,43 4,47
Капітальні витрати 6 095 6 436 19 036 16 439
Інвестиції в бізнес 20 2 720 22 124 8 858
Чисті процентні зобов’язання 43 210 30 858
Більш детальна інформація щодо квартального звіту знаходиться на сайті www.telenor.com/ir.
"Протягом 2006 року нове візуальне зображення групи компаній "Теленор" було прийняте десятьма з наших операторів у восьми країнах. Виразний бренд відображає наш унікальний підхід до використання глобального масштабу діяльності у поєднанні з експертними знаннями місцевого ринку та ефективною системою прийняття рішень. Наша організаційна структура, що поєднала високодосвідчені та віддані кадри, зміцнює мою впевненість у тому, що ми готові використати майбутні можливості та зустріти майбутні виклики," – сказав Йон Фредрік Баксаас.
|