RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы

Поиск по компаниям

 
Расширенный поиск

Поиск по сайту

 
Расширенный поиск


Архив новостей

 

2002 г
2003 г
2004 г
2005 г
янв фев мар апр
май июн июл авг
сен окт ноя дек

апрель

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

http://icc.com.ua
© ICC. Перепечатка допускается
только с разрешения .






  

Новости

 

1 апреля 2005 г

Бiзнес-форум про контакт-центри i не тiльки

30–31 березня за сприяння Кабiнету Мiнiстрiв України в рамках програми дiяльностi уряду «Назустрiч людям» агентство «Точка зору» разом iз Торгово-промисловою палатою України проводить мiжнародний бiзнес-форум CallCenters & CRM Kyiv 2005.

Бiльш нiж 200 провiдних компанiй з України, Росiї, Iзраїлю та США дiляться на форумi своїм досвiдом. У програмi понад 50 доповiдей, половина з яких стосується практичних аспектiв функцiонування, перспектив застосування контакт-центрiв i вдосконалення взаємин iз клiєнтами за допомогою систем CRM. Наводяться також наочнi приклади рiшень для банкiв, страхових компанiй i пiдприємств середнього та малого бiзнесу рiзних сфер економiки. Серед компанiй-доповiдачiв: Утел, Райффайзенбанк, Укрсоцбанк, страховi компанiї «Гелiос» та «АСКА», Beeper, «Мета», Avaya, «Дiалог-Київ», FrontRange Solutions, Cisco Systems, «Iнком», «Прiоком», «Террасофт», «Банкомзв`язок», «Адвентус», «Формула Телеком», Nortel, «Iнтерзв`язок», Contactis та iн.

У рамках форуму працює виставка, де учасники можуть ознайомитися з новинками компанiй-розробникiв, одержати повну iнформацiю про послуги контакт-центрiв.

Роботу заходу було органiзовано наступним чином. У перший день роглядалися рiшення у сферi побудови контакт-центрiв. Вiдбувся обмiн досвiдом з таких питань, як практичнi аспекти й оптiмiзацiя роботи контакт-центрiв, новi можливостi та розширення спектра послуг, а також контакт-центри i CRM в якостi iнструментiв директ-маркетингу.

На другий день роботи форуму було заплановано розглянути такi теми, як послуги комерцiйних контакт-центрiв, рiшення у сферi побудови CRM-систем, практика впровадження контакт-центрiв i систем у банкiський та страхувальнiй сферах.

версия для печати

Еще о деятельности компаний в Украине

AVAYA, представительство

BEEPER

Мета Плюс

Утел


SMS

 

Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.


Смотрите также

 

29 апреля 2005 г

 • Подведены итоги браузерного забега
 • Нанотехнологии обоснуются в телефонах Nokia
 • "А-КОМ": новый взгляд на конференц-связь
 • Кросс-комутация будущего для операторов
 • Siemens реорганизует мобильное подразделение
 • Новый закон грозит тюремным заключением за файлообмен
 • AOL работает над интернет-пейджером нового поколения
 • Персональные музыкальные диски от Wal-Mart
 • "Джинс" предлагает своим абонентам новые сниженные тарифы
 • Nokia представила телефон с жестким диском

28 апреля 2005 г

 • Хакеры открыли охоту на пользователей Google
 • Fujitsu увеличит емкость мобильных жестких дисков
 • Yahoo! обновила новостной и поисковый сервисы
 • IBM работает над ноутбуком-планшетником
 • Решение "три в одном" от Lucent
 • Andrew предлагает сотрудничество мобильным операторам
 • Новые продукты Dell в Украине
 • Рынок мобильных телефонов набирает темп
 • Siemens анонсировала в Украине линейку WiMAX-продуктов SkyWAX
 • NEC работает над чипами для игровой консоли Microsoft

Реклама

 


Рубрики

 

© ITware 2000-2005