http://ITWare.com.ua/news/28972/

26 марта 2013 г

Конференція «Нові медіа – нові можливості» зібрала найкращих фахівців з медіаконвергенції

22 березня 2013 у Києві відбулася IV Міжнародна конференція «Нові медіа – нові можливості», організована Незалежною асоціацією телерадіомовників (НАМ). Щороку конференція збирає більше сотні українських та іноземних фахівців і журналістів, які дискутують про тенденції у переході традиційних медіа в онлайн.

Конференція складалася з трьох секцій – «Медіааудиторія/реклама», «Медіабізнес» та «Медіаконвергенція», спікерами у яких були 16 медіаекспертів із України, Іспанії, Росії, Франції та Швейцарії.

Відкрили конференцію Катерина М’ясникова, виконавчий директор НАМ, та Е. Джед Бартон, директор регіональної місії Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в Україні, Білорусі та Молдові.

Гостьовим спікером конференції стала Еліза Ескобедо, голова Асоціації онлайн радіо, директор Audioemotion Media (Іспанія), яка прочитала лекцію на тему «Моделі бізнесу для нових медіа». Із слів пані Ескобедо, сьогодні головними конкурентами онлайн-медіа є «монстри Інтернету» – Google та Youtube. Боротися з ними можна партнерством, постійним діалогом із цільовою аудиторією та підвищенням власної кваліфікації.

Презентацією на тему «Вимірювання нових медіа: покриття, кількість/якість контактів, взаємовплив медіа» Олександр Міняйло, менеджер роботи з клієнтами компанії GFK, розпочав дискусію у першій секції конференції «Медіа аудиторія/реклама». Продовжив тему Іван Дубинський, директор компанії InMind Opinion Media, розповівши про вимірювання рекламних кампаній в Інтернеті. Про ефект конвергентних мобільних ринків (технології, пристрої та контент) на прикладі каналу ICTV розповіла Ольга Тищук, керівник інтернет-проектів каналу. Вадим Денисенко, екс-головний редактор сайту www.comments.ua поділився власними міркуваннями про аудиторію онлайн-газети на загальнонаціональному та регіональному рівнях. Завершив секцію виступом про використання нових медіа громадськими організаціями Тарас Фролов, головний редактор проекту «Владометр». Модерував секцію Віталій Гордузенко, керівник Дослідницького центру НАМ.

Тетяна Лебедєва, почесний голова НАМ, відкрила другу секцію конференції «Медіабізнес». Про еволюцію онлайн-реклами, зокрема про нові формати та прибутки на прикладі каналу «1+1», розповів Павло Педенко, керівник інтернет-проектів каналу. Аліна Міхальова, директор з маркетингу телеканалу Russia Today (Росія), продемонструвала схему розміщення телевізійного контенту на Youtube та Facebook, а також розповіла про співпрацю телеканалу та веб-сайту. «Принт і онлайн під одним брендом: співпраця чи суперництво?» – такою була тема доповіді Світлани Панюшкіної, головного редактора www.segodnya.ua. Завершив тему бізнесу французький медіаексперт Марсель Леві, головний редактор медіаагенції Ecriteo, розповівши про бізнес та конкуренцію веб-радіо у змаганні за слухача.

Остання секція конференції «Медіаконвергенція» розпочалася із панельної дискусії на тему «Якою має бути веб-сторінка ТБ та радіо?». Участь у ній взяли Анатолій Савін, директор департаменту інтернет-проектів СТБ, Юлія Смірнова, керівник інтернет-проектів "ТАВР Медіа", та Анатолій Заїка, директор студії веб-дизайну «Глянець.net». Про нові формати на радіо, зокрема про те, як створити власне радіо, використовуючи сучасні технології, розповів Домінік Борн, керівник проектів Technology & Production Center (Швейцарія). Завершив секцію, яку модерувала Леся Ганжа, журналіст Редакторського порталу, Артем Жуков, веб-редактор www.day.kiev.ua, розповівши про громадську журналістику як спосіб наповнення онлайн-ЗМІ.

Ознайомитися із текстовою онлайн-трансляцією конференції можна за посиланням www.facebook.com/events/241950169275347/.

Конференція відбулася у межах Українського медійного проекту «У-Медіа», що здійснює "Інтерньюз Нетворк" за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Спонсор конференції – компанія Pepsico. Генеральний телевізійний партнер – Перший діловий канал. Ексклюзивний друкований партнер – журнал «Тиждень».