|
Новости
|
|
23 ноября 2012 г
Розпочато другий сезон конкурсу "СтратегіЯ"
На прес-конференції, що відбулась в Київській міській державній адміністрації, було оголошено про офіційний старт Другого Київського конкурсу інноваційних проектів "Стратегія". Прес-конференцію провели заступник Голови КМДА Руслан Крамаренко, начальник Головного управління освіти і науки КМДА Оксана Добровольська та бізнесмен, голова Наглядової ради компанії "Октава Капітал" Олександр Кардаков.
Спікери розповіли про деякі організаційні зміни, що відбулись у другому сезоні Конкурсу "СтратегіЯ", насамперед про те, що розширено аудиторію Конкурсу: у новому сезоні в Конкурсі змагатимуться в окремих категоріях школярі та студенти. Студентські проекти будуть "дорослішими" і наближатимуться своїм змістом до повноцінних стартапів, таким чином даючи авторам можливість реалізувати свої ідеї на міському рівні і надалі залучити до них інвесторів. Особливість конкурсу полягає в тому, що проекти, запропоновані учнями та студентами, можуть бути публічно презентовані, включені до міського банку проектів та отримають шанс бути реалізованими на міському рівні.
Організатори конкурсу "СтратегіЯ" ставлять за мету:
• створення авторських учнівських та студентських проектів та підтримку їхньої реалізації на міському рівні;
• залучення молоді до формування іміджу Києва, до майбутнього образу міста;
• розвиток науково-технічного потенціалу обдарованої молоді;
• формування в учнів та студентів активної громадянської позиції;
• виховання національно-патріотичних почуттів, гордості за своє рідне місто;
• надання можливості виявити свою ерудицію, знання та творчі здібності.
Завдання конкурсу:
• навчити молодь навичок проектного менеджменту через розробку і реалізацію проектів, які спрямовані на вирішення соціально значущих проблем;
• залучити молодь до практичної діяльності в технічних та інженерних спеціальностях;
• відібрати найбільш перспективні і результативні проекти;
• залучити молодь до практичної діяльності громадянського суспільства;
• публічно презентувати учнівські та студентські проекти, які ввійшли до фіналу конкурсу;
• представити до реалізації проекти переможців на міському рівні.
У конкурсі "СтратегіЯ" братимуть участь учні загальноосвітніх навчальних закладів, студенти та молодь віком від 14 до 23 років.
Другий сезон конкурсу "СтратегіЯ" проходитиме в декілька етапів. Починаючи з кінця листопада 2012 року на офіційному інформаційному порталі конкурсу (www.strategiya.kiev.ua) всі бажаючі можуть зареєструватися як учасники і зареєструвати свої проекти, надавши стислий опис проекту.
Конкурсні роботи подаються в двох категоріях – шкільні проекти та студентські проекти, в кожній категорії – в трьох номінаціях:
• "Зелене місто" – проекти зі створення шкільних та муніципальних парків та алей, екологічних зон; проекти з підвищення ефективності використання енергоносіїв, альтернативних джерел енергії, екологічної відповідальності.
• "Електронне місто" – проекти в галузі інформаційно-комп'ютерних технологій, інформаційної культури та безпеки, програмного забезпечення для мобільних пристроїв тощо.
• "Гостинне місто" – проекти зі створення унікальної культурної атмосфери столиці, з розвитку туристичної індустрії, зі збереження та благоустрою Києва, формування іміджу європейського міста.
У березні 2013 року прийом конкурсних робіт буде припинено і журі Конкурсу визначить фіналістів, які продовжать боротьбу за призові місця. Протягом квітня для учасників проектів, які пройшли до фіналу, буде влаштовано низку заходів освітньої програми, які мають допомогти учасникам гідно презентувати свої проекти під час їх захисту у фіналі. Наприкінці квітня відбудеться захист проектів-фіналістів, і журі конкурсу визначить переможців в категоріях і номінаціях. Серед них КМДА обере такі, що варті реалізації в Києві в рамках Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року.
Переможець в категорії "Шкільні проекти" отримає подорож у business-camp влітку 2013. Переможець в категорії "Студентські проекти" матиме можливість пройти стажування у провідних компаніях України, в тому числі в компаніях "Інком" та "Датагруп". Також цього року Олександр Кардаков вводить Гран-прі. Розробники проекту, який найбільше сподобається Олександрові, отримають "Тиждень з Наставником" – особисте спілкування та навчання у одного з кращих бізнесменів України.
версия для печати
|
SMS
|
|
Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.
|
Смотрите также
|
|
18 октября 2013 г
• Fujifilm XQ1: компактная камера Х-серии
• Обновление Kaspersky Security для SharePoint Server
• Fujifilm X-E2: эволюция легендарной X-E1
• UserGate Web Filter с глубоким анализом контента
17 октября 2013 г
• Обрано оператора домену .УКР
• Android-троянец скрывается от антивирусов, используя очередную уязвимость
• Розетка, которая всегда под рукой
• "Яндекс" выяснил, что украинцы ищут о свадьбе
• Седьмая версия продуктов ESET NOD32 Antivirus и ESET Smart Security
• МТС снижает стоимость мобильного Интернета в роуминге
• Ультратонкий внешний накопитель ADATA Dash Drive Elite SE720
• Объективы Sony с байонетом E для полнокадровой матрицы
16 октября 2013 г
• Philips открывает путь к хирургии для Google Glass
• Нові зміни в складі членів ІнАУ
• Киевстар приглашает студентов на стажировку
• «Лаборатория Касперского» совершенствует защиту для мобильных устройств
• Autodesk приобретает технологии Graitec по проектированию конструкций
15 октября 2013 г
• Mio Technology заключила договор с компанией «Навигатор»
• Horizon – платформа браузерных расширений для операторов мобильной связи
• В Харькове открылся крупнейший датацентр в Восточной Украине «Onehostpower»
|