|
Новости
|
|
20 сентября 2011 г
Кабель, супутник, Інтернет – вибір за глядачем
Панельна дискусія V Міжнародного Форуму «Цифрове мовлення в Україні», який відбувся 13 вересня 2011 року в Києві у рамках проекту Kiev Media Week, на тему «Цифрова ера: нові можливості для контентних послуг», познайомила українських фахівців у галузі телебачення з новими іменами.
Зокрема – з Андрієм Чадлієвим, експертом компанії Analysys Mason із Великобританії. Він розповів, що після переходу на цифрове мовлення у Західній Європі кількість каналів зросла з 27 до 50. Також збільшилася кількість глядачів основних загальнонаціональних каналів – з 15 до 40 %. Ще одним наслідком переходу Європи на «цифру» стало покращення якості контенту. На думку Андрія Чадлієва, особливу увагу мовники повинні приділили платному телебаченню, яке розвиватиметься в Інтернеті.
Йому заперечив Онно Зонневельд, генеральний директор компанії SES Astra, який переконаний, що основна причина, чому найближчим часом не буде розвиватися платне телебачення, - це те, що люди купують «тарілки» і мають телебачення «на халяву». На думку Онно, майбутнє телебачення – в гібридних формах, як от smart tv, context tv. А відтак, не варто між собою ворогувати тим, хто в кабелі, в супутнику, в Інтернеті або в ефірі.
В той самий час Микола Пилипчук із компанії Industrial Media Network переконаний, що найперспективніша технологія формування та просування контенту – це технологія IPTV (Internet Protocol Television). Хоча сьогодні ця технологя в Україні поширена лише серед 1 % телеглядачів, пан Пилипчук прогнозує технології бурхливий розвиток. Серед причин впровадження IPTV Микола Пилипчук назвав: зростання кількості абонентів Інтернету, необмежений ресурс трансляції телебачення, можливість підтримки додаткових сервісів, збільшення кількості абонентів цифрового телебачення.
Яскравим прикладом розвитку телебачення поза класичними технологіями, такими як кабель чи супутник, став виступ Світлани Долі з московського телеканалу «Дождь». Особливість каналу в тому, що він 24 години на добу мовить онлайн в Інтернеті. Близько 90 % контенту каналу – власна продукція, 60–70 % з якої – транслюється в прямому ефірі. Щомісяця кількість унікальних глядачів на сайті телеканалу зростає на 2 млн.
На думку Світлани Долі, головна мета для каналу, який хоче повноцінно мовити в Інтернеті, – це знайти свою, «правильну» аудиторію, яка дивитиметься канал усюди. Можливості для цього у глядачів каналу «Дождь» є, оскільки віднедавна його можна переглядати за допомогою мобільного телефону (smart tv), а з вересня цього року – через iPad та iPhone.
Сьогодні серед завдань, які ставить перед собою телеканал «Дождь» – привчити глядача до фонового перегляду ТВ, як до прослуховування радіо, та донести до рекламодавця, що глядачі каналу – це «смачна» для них аудиторія: розумна, інтерактивна та купівельноспроможна.
Шукають свого глядача в Інтернеті й українські мовники, зокрема МТРК «Чернівці». За словами директора телеканалу, Геннадія Сергєєва, людина – істота лінива, вона хоче дивитися новини тоді, коли хоче, а не тоді, коли показують. А це провокує розвиток телебачення, зокрема в Інтернеті. Доречі, пан Геннадій підтримав колег із Західної України у питанні «транспортування» цифрового сигналу. Він переконаний, що покрити кабелем українські гори – завдання з нереальних, в цю місцевість потрібно подаватися лише супутником.
версия для печати
|
SMS
|
|
Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.
|
Смотрите также
|
|
18 октября 2013 г
• Fujifilm XQ1: компактная камера Х-серии
• Обновление Kaspersky Security для SharePoint Server
• Fujifilm X-E2: эволюция легендарной X-E1
• UserGate Web Filter с глубоким анализом контента
17 октября 2013 г
• Обрано оператора домену .УКР
• Android-троянец скрывается от антивирусов, используя очередную уязвимость
• Розетка, которая всегда под рукой
• "Яндекс" выяснил, что украинцы ищут о свадьбе
• Седьмая версия продуктов ESET NOD32 Antivirus и ESET Smart Security
• МТС снижает стоимость мобильного Интернета в роуминге
• Ультратонкий внешний накопитель ADATA Dash Drive Elite SE720
• Объективы Sony с байонетом E для полнокадровой матрицы
16 октября 2013 г
• Philips открывает путь к хирургии для Google Glass
• Нові зміни в складі членів ІнАУ
• Киевстар приглашает студентов на стажировку
• «Лаборатория Касперского» совершенствует защиту для мобильных устройств
• Autodesk приобретает технологии Graitec по проектированию конструкций
15 октября 2013 г
• Mio Technology заключила договор с компанией «Навигатор»
• Horizon – платформа браузерных расширений для операторов мобильной связи
• В Харькове открылся крупнейший датацентр в Восточной Украине «Onehostpower»
|
|
Реклама
|
|
|
Рубрики
|
|
|