RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы

Поиск по компаниям

 
Расширенный поиск
Обзоры сети

Архив новостей

 

2002 г
2003 г
2004 г
2005 г
2006 г
2007 г
2008 г
2009 г
2010 г
2011 г
янв фев мар апр
май июн июл авг
сен окт ноя дек

март

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
2012 г
2013 г







© ICC.  Перепечатка допускается

только с разрешения .

Новости

 

21 марта 2011 г

GfK Ukraine: Ринок доступу до Інтернету на висхідній кривій

Впродовж року з четвертого кварталу 2009 року по четвертий квартал 2010 року кількість українців, які мають доступ до Інтернету вдома, збільшилась на 45%. В кінці минулого року лише 18% українців були підключені до Інтернету вдома. Протягом року їхня частка збільшилась до 26%.

Найбільші темпи зростання було зафіксовано в Північному регіоні та у містах з населенням 51-100 тис. мешканців, де вони склали 100% та 129% відповідно. Проте ще й досі залишається істотна різниця у наявності домашнього Інтернету між мешканцями сіл та невеликих містечок, і жителями мегаполісів. Так в останньому кварталі 2010 року лише 12% жителів сіл мали можливість користуватись Інтернетом вдома, 25% мешканців міст з населенням до 50 тис. жителів та, для порівняння, у містах України з населенням понад 500 тис. осіб цей показник досяг 38%.

Дім стає основним місцем доступу до Інтернету

Протягом минулого року посилилась тенденція до збільшення частки тих, хто вважає дім основним місцем доступу до Інтернету. В кінці 2009 року 66% Інтернет-користувачів назвали домашнє підключення основним місцем доступу до мережі. За цей час їх частка зросла на 11 п.п. і сягнула 77% в четвертому кварталі 2010 року. Впродовж останніх років спостерігається тенденція до збільшення уваги Інтернет-провайдерів та операторів мобільного зв’язку до підключення нових домашніх Інтернет-абонентів у середніх та малих містах. Як наслідок, в 2010 році найшвидше частка тих, хто вважає Интернет вдома основним місцем доступу, зростала у містах з населенням 51-100 тис. жителів. Так якщо в кінці 2009 року лише 45% користувачів Інтернету у цих містах називали дім основним місцем доступу до Мережі, то за рік цей показник збільшився в 1,8 рази і сягнув 81%.

Спілкування в Інтернеті переходить в соціальні мережі

В 2010 році вперше за весь час досліджень спостерігається тенденция до зниження популярності класичної електронної пошти. В кінці 2009 року 52% українських Інтернет-користувачів регулярно користувались електронними повідомленнями, проте вже за рік їхня частка скоротилась до 48%.

Утім, майже на аналогічні показники зросла популярність соціальних мереж. Так, якщо в кінці 2009 року лише 31% користувачів Интернету регулярно заходили до сторінок соціальних мереж, то в четвертому кварталі 2010 року їхня частка зросла до 38%. Особливо ці тенденції помітні у молоді у віці 16-19 років – 57% серед Інтернет-користувачів цього віку сказали, що користуються соціальними мережами. Для порівняння: сервіси електронної пошти назвали лише 48% респондентів у цій віковій групі.

«Наразі мова не йде про зниження абсолютної кількості користувачів класичних сервісів електронної пошти. Скоріше, йдеться про меншу популярність цього засобу комунікації серед тих, хто почав користуватись Інтернетом відносно недавно – протягом 1-2 років. Проте в довгостроковій перспективі найбільш ймовірно, що звичайна електронна пошта стане переважно засобом для бізнес-комунікації, тоді як особисте листування перейде в найпопулярніші соціальні мережі», – коментує Андрій Радевич, дослідник телекомунікаційного сектору компанії GfK Ukraine.

версия для печати


SMS

 

Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.


Смотрите также

 

18 октября 2013 г

 • Fujifilm XQ1: компактная камера Х-серии
 • Обновление Kaspersky Security для SharePoint Server
 • Fujifilm X-E2: эволюция легендарной X-E1
 • UserGate Web Filter с глубоким анализом контента

17 октября 2013 г

 • Обрано оператора домену .УКР
 • Android-троянец скрывается от антивирусов, используя очередную уязвимость
 • Розетка, которая всегда под рукой
 • "Яндекс" выяснил, что украинцы ищут о свадьбе
 • Седьмая версия продуктов ESET NOD32 Antivirus и ESET Smart Security
 • МТС снижает стоимость мобильного Интернета в роуминге
 • Ультратонкий внешний накопитель ADATA Dash Drive Elite SE720
 • Объективы Sony с байонетом E для полнокадровой матрицы

16 октября 2013 г

 • Philips открывает путь к хирургии для Google Glass
 • Нові зміни в складі членів ІнАУ
 • Киевстар приглашает студентов на стажировку
 • «Лаборатория Касперского» совершенствует защиту для мобильных устройств
 • Autodesk приобретает технологии Graitec по проектированию конструкций

15 октября 2013 г

 • Mio Technology заключила договор с компанией «Навигатор»
 • Horizon – платформа браузерных расширений для операторов мобильной связи
 • В Харькове открылся крупнейший датацентр в Восточной Украине «Onehostpower»

Реклама

 

Рубрики

 


© ITware 2000-2013