7 февраля 2007 г У київському "Метро Кеш енд Керрі" було відкрито контакт-центрЦентр розпочав свою роботу в магазині мережі „Метро”, який першим було відкрито в Києві у 2003 році. На сьогодні в Україні працюють 13 магазинів „Метро Кеш енд Керрі Україна”. Плани щодо побудови такого підрозділу з’явилися в липні 2006 року. За словами спеціалістів компанії, чимало часу пішло на розробку концепції центру. У результаті було створено найбільший у мережі Metro Cash & Carry контакт-центр, основною особливістю якого є те, що він обслуговує не тільки вхідні, а й вихідні дзвінки. Ідеологію центру розробляли спеціалісти корпорації Metro Group Information, вони надалі й обслуговуватимуть його. Контакт-центр побудовано на обладнанні компанії Hewlett-Packard. Він діє на базі спеціалізованої програми E-point та ІР-телефонії. У роботі використано програмне забезпечення Siemens Genesis, система Siemens Hipath 4000 ємністю до 5 тис. абонентів, а також інтерактивний відповідач IVR, що цілодобово може забезпечувати одночасну роботу 12 телефонних ліній. Партнерами контакт-центру „Метро Кеш енд Керрі Україна” є телекомунікаційні оператори „Датагруп”, Укртелеком та „Голден Телеком”. Загальні інвестиції в цей проект становили 500 тис. євро. |
|