RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы

Поиск по компаниям

 
Расширенный поиск
Обзоры сети

Архив новостей

 

2002 г
2003 г
2004 г
2005 г
янв фев мар апр
май июн июл авг
сен окт ноя дек

декабрь

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
2006 г
2007 г
2008 г
2009 г
2010 г
2011 г
2012 г
2013 г







© ICC.  Перепечатка допускается

только с разрешения .

Новости

 

21 декабря 2005 г

UMC: обслуговування на рівні

Компанія UMC продовжує дотримуватися стратегії, яка полягає в реалізації заявленої раніше програми "Якість – понад усе". Одним з її пріоритетів є покращення якості надання інформаційних послуг та обслуговування абонентів.

Серед тактичних кроків у цьому напрямку – проведення оптимізації структури автовідповідача (IRV) у власних Центрах обслуговування абонентів. Оновлена структура поділяє інформаційні потоки за трьома напрямками, а саме: на номер 111 – сервісне обслуговування ("питання про все на світі"), 222 – "мобільна швидка допомога" та 555 – інформація про всі акції оператора. Крім того, спрощено структуру меню автовідповідача – контрактні клієнти UMC, абоненти сервісів із попередньою оплатою Sіm-Sіm та "Джинс" зможуть отримати інформацію за відповідними темами.

Одним із основних принципів обслуговування абонентів, як повідомив директор з продажу та абонентського обслуговування UMC Віталій Ворожбит, є диференційований підхід до різних "типів" абонентів і відповідний для кожного з них вид обслуговування. Так, активним абонентам, які найчастіше користуються інформаційним сервісом, надається першість при з’єднанні з оператором, час очікування якого зменшено. Так, середня тривалість очікування для більшості контрактних абонентів (понад 80 %) становить до 20 с, для абонентів послуг із попередньою оплатою (70 %) – до 40 с.

В. Ворожбит також зазначив, що для абонентів сервісів із попередньою оплатою, що користуються послугами UMC понад три місяці, встановлено ліміт – десять з’єднань з оператором на день. При цьому користувачі мають необмежений доступ до інформації на автовідповідачі та в операторів "мобільної швидкої допомоги". Для нових абонентів таких обмежень немає. Також у першу чергу обслуговуватимуться контрактні та найактивніші пріпейд-абоненти, які зможуть отримати важливу для себе інформацію. Загалом, завдяки вдосконаленій структурі інтелектуального автовідповідача 85 % абонентів компанії (понад 40 млн дзвінків на місяць) отримують необхідну інформацію на автовідповідачі. Лише 15 % абонентів потребують з’єднання з операторами.

В усіх Центрах обслуговування абонентів щомісяця обробляються понад 5 млн дзвінків. Наразі ЦОА одного з найбільших українських мобільних операторів працюють у Києві, Одесі та Дніпропетровську. В планах компанії – відкрити ще один такий центр 20 грудня у Львові.

версия для печати

Еще о деятельности компаний в Украине

UMC


SMS

 

Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.


Смотрите также

 

18 октября 2013 г

 • Fujifilm XQ1: компактная камера Х-серии
 • Обновление Kaspersky Security для SharePoint Server
 • Fujifilm X-E2: эволюция легендарной X-E1
 • UserGate Web Filter с глубоким анализом контента

17 октября 2013 г

 • Обрано оператора домену .УКР
 • Android-троянец скрывается от антивирусов, используя очередную уязвимость
 • Розетка, которая всегда под рукой
 • "Яндекс" выяснил, что украинцы ищут о свадьбе
 • Седьмая версия продуктов ESET NOD32 Antivirus и ESET Smart Security
 • МТС снижает стоимость мобильного Интернета в роуминге
 • Ультратонкий внешний накопитель ADATA Dash Drive Elite SE720
 • Объективы Sony с байонетом E для полнокадровой матрицы

16 октября 2013 г

 • Philips открывает путь к хирургии для Google Glass
 • Нові зміни в складі членів ІнАУ
 • Киевстар приглашает студентов на стажировку
 • «Лаборатория Касперского» совершенствует защиту для мобильных устройств
 • Autodesk приобретает технологии Graitec по проектированию конструкций

15 октября 2013 г

 • Mio Technology заключила договор с компанией «Навигатор»
 • Horizon – платформа браузерных расширений для операторов мобильной связи
 • В Харькове открылся крупнейший датацентр в Восточной Украине «Onehostpower»

Реклама

 

Рубрики

 


© ITware 2000-2013