|
Новости
|
|
21 декабря 2005 г
UMC: обслуговування на рівні
Компанія UMC продовжує дотримуватися стратегії, яка полягає в реалізації заявленої раніше програми "Якість – понад усе". Одним з її пріоритетів є покращення якості надання інформаційних послуг та обслуговування абонентів.
Серед тактичних кроків у цьому напрямку – проведення оптимізації структури автовідповідача (IRV) у власних Центрах обслуговування абонентів. Оновлена структура поділяє інформаційні потоки за трьома напрямками, а саме: на номер 111 – сервісне обслуговування ("питання про все на світі"), 222 – "мобільна швидка допомога" та 555 – інформація про всі акції оператора. Крім того, спрощено структуру меню автовідповідача – контрактні клієнти UMC, абоненти сервісів із попередньою оплатою Sіm-Sіm та "Джинс" зможуть отримати інформацію за відповідними темами.
Одним із основних принципів обслуговування абонентів, як повідомив директор з продажу та абонентського обслуговування UMC Віталій Ворожбит, є диференційований підхід до різних "типів" абонентів і відповідний для кожного з них вид обслуговування. Так, активним абонентам, які найчастіше користуються інформаційним сервісом, надається першість при з’єднанні з оператором, час очікування якого зменшено. Так, середня тривалість очікування для більшості контрактних абонентів (понад 80 %) становить до 20 с, для абонентів послуг із попередньою оплатою (70 %) – до 40 с.
В. Ворожбит також зазначив, що для абонентів сервісів із попередньою оплатою, що користуються послугами UMC понад три місяці, встановлено ліміт – десять з’єднань з оператором на день. При цьому користувачі мають необмежений доступ до інформації на автовідповідачі та в операторів "мобільної швидкої допомоги". Для нових абонентів таких обмежень немає. Також у першу чергу обслуговуватимуться контрактні та найактивніші пріпейд-абоненти, які зможуть отримати важливу для себе інформацію. Загалом, завдяки вдосконаленій структурі інтелектуального автовідповідача 85 % абонентів компанії (понад 40 млн дзвінків на місяць) отримують необхідну інформацію на автовідповідачі. Лише 15 % абонентів потребують з’єднання з операторами.
В усіх Центрах обслуговування абонентів щомісяця обробляються понад 5 млн дзвінків. Наразі ЦОА одного з найбільших українських мобільних операторів працюють у Києві, Одесі та Дніпропетровську. В планах компанії – відкрити ще один такий центр 20 грудня у Львові.
версия для печати
Еще о деятельности компаний в Украине
|
|
|
|
|
SMS
|
|
Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.
|
Смотрите также
|
|
18 октября 2013 г
• Fujifilm XQ1: компактная камера Х-серии
• Обновление Kaspersky Security для SharePoint Server
• Fujifilm X-E2: эволюция легендарной X-E1
• UserGate Web Filter с глубоким анализом контента
17 октября 2013 г
• Обрано оператора домену .УКР
• Android-троянец скрывается от антивирусов, используя очередную уязвимость
• Розетка, которая всегда под рукой
• "Яндекс" выяснил, что украинцы ищут о свадьбе
• Седьмая версия продуктов ESET NOD32 Antivirus и ESET Smart Security
• МТС снижает стоимость мобильного Интернета в роуминге
• Ультратонкий внешний накопитель ADATA Dash Drive Elite SE720
• Объективы Sony с байонетом E для полнокадровой матрицы
16 октября 2013 г
• Philips открывает путь к хирургии для Google Glass
• Нові зміни в складі членів ІнАУ
• Киевстар приглашает студентов на стажировку
• «Лаборатория Касперского» совершенствует защиту для мобильных устройств
• Autodesk приобретает технологии Graitec по проектированию конструкций
15 октября 2013 г
• Mio Technology заключила договор с компанией «Навигатор»
• Horizon – платформа браузерных расширений для операторов мобильной связи
• В Харькове открылся крупнейший датацентр в Восточной Украине «Onehostpower»
|