|
Новости
|
|
29 ноября 2005 г
Плани UMC: нас не наздогнати
Новопризначений генеральний директор мобільного оператора зв’язку UMC представив стратегію розвитку компанії на наступний рік.
25 листопада на позачергових загальних зборах акціонерів UMC – дочірньої компанії "Мобільні ТелеСистеми" (Росія) – генеральним директором українського оператора мобільного зв’язку призначено Адама Вояцького. Раніше він виконував обов’язки генерального директора, а згодом займав посаду заступника генерального директора – директора з маркетингу та продажу UMC. У квітні-вересні поточного року А. Вояцький поєднував ці обов'язки з функціями віце-президента з маркетингу МТС. Коментуючи це призначення на відеопрес-конференції 28 листопада, президент МТС Василь Сидоров наголосив, що на А. Вояцького покладено велику відповідальність за реалізацію завдань, спрямованих на подальший розвиток UMC. А саме: покращення якості надання послуг, розвиток мережі, нарощування абонентської бази та закріплення лояльності існуючих абонентів.
Основні цифри: тенденція зберігається
До речі, результати фінансової діяльності UMC за III квартал 2005 року продемонстрували стабільне зростання фінансових показників та абонентської бази. Зокрема, виручка UMC збільшилася на 39 % порівняно з III кварталом 2004 року і становить $336 млн. За цей період показник OIBDA (операційний прибуток до відрахування зношення основних засобів та амортизації нематеріальних активів) збільшився на 23 % порівняно з аналогічним періодом минулого року і становить $168 млн. Показник OIBDA у відсотках від виручки – маржа OIBDA – становить 50 %. Також збільшився чистий прибуток – на 20 % порівняно з III кварталом 2004 року і становить $94 млн. Чистий приріст абонентської бази UMC за цей період – 1,4 млн клієнтів, що становить приблизно 35 % нових підключень на ринку. З них 95 % абонентів – користувачі послуг за попередньою оплатою – SIM-SIM та "Джинс".
Витрати на залучення одного абонента (SAC) у III кварталі зросли з $14,2 до $15,7. Компанія пояснює це тим, що збільшилася частка контрактних абонентів у новому прирості, що призвело до зростання витрат на рекламу.
У третьому кварталі показник ARPU (середня щомісячна виручка від продажу послуг з розрахунку на одного абонента) в Україні залишився на рівні $10,8. Компанія пояснює це збільшенням нетарифікованого трафіку, а також переходом частини абонентів на дешевші тарифні пропозиції.
Сратегічні кроки
Адам Вояцький представив стратегію компанії на наступний рік. В нинішній активний період розвитку ринку UMC вирішила продовжувати політику закріплення власних позицій та збільшення власної частки на ринку мобільного зв’язку. В амбіційних планах UMC – тримати позицію лідера за доходами, розвитком GSM-мережі, кількістю абонентів та якістю обслуговування клієнтів.
Також він заявив, що завершено роботи у сфері комутації, організації трансмісії, IT-білінгу. Наразі під стратегічним прицілом компанії на наступний рік – розбудова радіомережі. Так, щотижня будуватимуться по 100 базових станцій протягом перших трьох кварталів 2006 року.
Одним з наступних кроків стане розвиток системи обслуговування клієнтів. Для цього протягом року будуть побудовані чотири call-центри. Крім того, на базі магазинів UMC та її дилерів по всій Україні організовуватимуться понад 100 центрів обслуговування абонентів.
Вже в грудні поточного року розгорнеться пілотний проект щодо введення пост-оплати рахунків для контрактних абонентів. За його результатами буде визначено подальшу роботу з обслуговування такої групи клієнтів.
Тенденції впровадження нових сервісів спонукають UMC ввести низку інноваційних послуг і для своїх абонентів. Серед них – довгоочікувані послуги передачі даних на базі технології EDGE. Наразі вона працює в тестовому режимі в Києві, з грудня її буде введено в комерційну експлуатацію в таких містах-мільйонниках, як Харків, Дніпропетровськ та ін. Тепер основне – виконати обіцянки.
версия для печати
Еще о деятельности компаний в Украине
|
|
|
|
|
SMS
|
|
Сообщите коллегам о последних новостях, пресс-релизах и сведениях из Каталога компаний через наш SMS-гейт.
|
Смотрите также
|
|
18 октября 2013 г
• Fujifilm XQ1: компактная камера Х-серии
• Обновление Kaspersky Security для SharePoint Server
• Fujifilm X-E2: эволюция легендарной X-E1
• UserGate Web Filter с глубоким анализом контента
17 октября 2013 г
• Обрано оператора домену .УКР
• Android-троянец скрывается от антивирусов, используя очередную уязвимость
• Розетка, которая всегда под рукой
• "Яндекс" выяснил, что украинцы ищут о свадьбе
• Седьмая версия продуктов ESET NOD32 Antivirus и ESET Smart Security
• МТС снижает стоимость мобильного Интернета в роуминге
• Ультратонкий внешний накопитель ADATA Dash Drive Elite SE720
• Объективы Sony с байонетом E для полнокадровой матрицы
16 октября 2013 г
• Philips открывает путь к хирургии для Google Glass
• Нові зміни в складі членів ІнАУ
• Киевстар приглашает студентов на стажировку
• «Лаборатория Касперского» совершенствует защиту для мобильных устройств
• Autodesk приобретает технологии Graitec по проектированию конструкций
15 октября 2013 г
• Mio Technology заключила договор с компанией «Навигатор»
• Horizon – платформа браузерных расширений для операторов мобильной связи
• В Харькове открылся крупнейший датацентр в Восточной Украине «Onehostpower»
|