http://ITWare.com.ua/news/11225/

22 ноября 2005 г

"S&T Софт-Тронік" побудував контакт-центр для банку "Надра"

22 листопада в банку "Надра" введено в експлуатацію багатоканальний контактний центр.

Проект реалізовано спільно спеціалістами банку "Надра" та компанії "S&T Софт-Тронік" протягом шести місяців. Побудовано центр на базі технології Cisco IPCC Enterprise Edition 6.0. При цьому досягається легка інтеграція з іншими банківськими системами. Враховуючи велику і постійно зростаючу клієнтську базу банку, новий проект передбачає можливість "нарощування", масштабування. Крім того, для стабільної роботи центру реалізовано відмовостійке рішення.
Тепер клієнти банку можуть звертатися за консультаціями до працівників банку цілодобово не тільки за телефоном, а також електронною поштою та в чаті на веб-сайті www.nadra.com.ua.