RSS-лента

 
Новости
Пресс-релизы




Чекати на службу «112» – півроку

До кінця року МНС у Харкові реалізує пілотний проект зі створення інформаційно-диспетчерської служби допомоги населенню за єдиним номером – «112».

За повідомленням прес-служби міністерства, наразі вже закуплено обладнання та визначається підрядник для проведення робіт. Для створення функціональної моделі «112» буде переобладнано диспетчерську службу «01», налагоджено зв’язок з іншими оперативними службами міліції, медичними та комунальними установами. Крім того, для впровадження проекту потрібна розробка відповідної нормативно-правової бази, яка б урегулювала взаємодію оперативних служб. Для організації зв’язку використовуватимуться канали Укртелекому, який уже готовий їх надавати.

События, мнения, комментарии

Смотрите также

Візит венчурного гуру
Стратегічне партнерство компаній
«Дочка» компанії ЗМ – в Україні
Інформатизація кредитних спілок
е-підпис на фондовому ринку
ПЗ для освіти – дешевше
Укрпошта: підготовка до валютних операцій
Тендери: дорогу телекомунікаціям
Готуємося до визначних подій
Інформація від Вищої атестаційної комісії

© ITware 2000-2016