20 ноября 2001 г.
Інтерес до контенту вітчизняного Інтернету з боку закордонних користувачів сьогодні нижчий, ніж інтерес українців. Це, зокрема, засвідчили результати статистичних досліджень компанії SpyLOG за серпень і вересень (див. «ДК-Зв’язок» № 42).
За її даними, у вересні максимальна кількість користувачів українського сегмента глобальної мережі зросла на 15% порівняно із серпнем і склала 2,18 млн. осіб. На 1,5% збільшилась і частка українців у загальній кількості користувачів вітчизняного Інтернету. Сьогодні вони становлять 56,2% усієї його аудиторії. Зростання відбулося в основному за рахунок нерегулярної української аудиторії, тобто тих користувачів, що заходять до Мережі раз на тиждень і рідше. Ядро максимальної аудиторії українського Інтернету сьогодні становить 620 тис. осіб, а ядро вітчизняної його аудиторії – 440 тис. Цікаво, що збільшення ядра української аудиторії (на 9,4%) нижче, ніж ріст її кількісного складу (на 11,6%).
Серед закордонних відвідувачів українського Інтернету значна частина користувачів – випадкові, тобто такі, що навіть не знайомляться з вітчизняними ресурсами, потрапивши на сайт. На країни СНД припадає близько 22% усієї аудиторії Уанету. Цікаво, що частка російських відвідувачів становить 19,2%, тоді як активних користувачів-росіян українськими мережевими ресурсами лише 12,7%.
Приблизно 8% аудиторії Уанету – мешканці США, Німеччини та Ізраїлю. Причому активність даної аудиторії цілком узгоджується з її кількістю. А це означає, що відвідувачі згаданих країн користуються лише вибраними ресурсами.
Одним із найцікавіших показників, опублікованих дослідниками, стали дані за глибиною перегляду українських ресурсів. Так, протягом майже половини усіх сеансів відвідування користувачем сайта (сесій) переглядається лише одна Інтернет-сторінка. І майже 56% усіх сеансів тривають протягом лише однієї хвилини. 1–3 хвилини триває 10% сесій, 3–10 хвилини – 14, 3% сесій, 10–20 хвилин – 8,3% сесій, 20–60 хвилин – 8,8% і понад одну годину проходить лише 2,4% сесій.
В Уанеті зафіксовано близько 42% користувачів, що мають доступ до Інтернету з місця роботи або навчання. Відвідування українських ресурсів у будні тримається на одному рівні, і на вихідні дні активність користувачів помітно зменшується: на 39% – у суботу, та ще на 11% – у неділю. Пік відвідування протягом доби дослідниками було зафіксовано з 13 по 17 години за київським часом, а максимальне зростання (на 30–40%) відвідувань – з 8 до 10 години. Найнижчі показники користування українськими ресурсами припадають на 4–6 години ранку, коли основними відвідувачами Уанету стають мешканці східної частини Росії, США та Канади.
Мовою цифр
-Максимальна тижнева аудиторія Уанету – 790 тис. осіб.
-Українська тижнева аудиторія – 440 тис. осіб.
-Максимальна добова аудиторія у будні – 240 тис. осіб, у вихідні – 140 тис. осіб.
-Українська добова аудиторія у будні – 135 тис. осіб, у вихідні – 80 тис. осіб.
|